Quote from ellen olsson on 17 July 2010, 20:43Vi har några småtjejer i klubben som började när de var 3 år.
Vi har några småtjejer i klubben som började när de var 3 år.
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 05:24våra barn på 8 år är inspirerade till att cykla för att vi cyklat/cyklar och fått medaljer. De har förvisso bara cyklat minivättern som är kort. Men förra året cyklade de milen utan problem. tar man bara tid på sig så brukar det inte vara några som helst
våra barn på 8 år är inspirerade till att cykla för att vi cyklat/cyklar och fått medaljer. De har förvisso bara cyklat minivättern som är kort. Men förra året cyklade de milen utan problem. tar man bara tid på sig så brukar det inte vara några som helst
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 21:48Jag tycker nog att två mil är lite långt för en 6-åring. Man får titta på tiden det tar. Om två mil tar 40 minuter för en vuxen så tar det nog nästan 2 timmar för ett barn. Det är lång tid. Jag skulle inte låta min 6 åring cykla så långt. Däremot för en 8
Jag tycker nog att två mil är lite långt för en 6-åring. Man får titta på tiden det tar. Om två mil tar 40 minuter för en vuxen så tar det nog nästan 2 timmar för ett barn. Det är lång tid. Jag skulle inte låta min 6 åring cykla så långt. Däremot för en 8
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 00:15Du _är_ en curlingpappa. 😉
Min (snart) 6-åring cyklade med mig på dagens löp-pass på 8 km och med två korta vattenpauser när hon var törstig (vi stod inte still 1 minut per gång) så klagade hon inte en gång att hon var trött.
Så med några veckors upptrap
Du _är_ en curlingpappa. 😉
Min (snart) 6-åring cyklade med mig på dagens löp-pass på 8 km och med två korta vattenpauser när hon var törstig (vi stod inte still 1 minut per gång) så klagade hon inte en gång att hon var trött.
Så med några veckors upptrap
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 00:21Nu har det framkommit att det blir krångligt för mig att genomföra det hela. Tiden räcker helt enkelt inte till. 🙁 Men jag ska se om jag hittar något annat att ställa upp i med barnen.
Men tack för alla tips! 😀 Jag ska absolut ge mig ut på längre ture
Nu har det framkommit att det blir krångligt för mig att genomföra det hela. Tiden räcker helt enkelt inte till. 🙁 Men jag ska se om jag hittar något annat att ställa upp i med barnen.
Men tack för alla tips! 😀 Jag ska absolut ge mig ut på längre ture
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 14:00Hej på er.
"Curling" pappa eller ej det finns 5 åringar som springer maraton.
Japp 4.2mil och 5 år. "För ung" är ett relativt begrepp och för vissa är 2 mil på cykeln för mycket och för andra en barnlek;)Jag har VPL som tycker att 10 km löpning är en
Hej på er.
"Curling" pappa eller ej det finns 5 åringar som springer maraton.
Japp 4.2mil och 5 år. "För ung" är ett relativt begrepp och för vissa är 2 mil på cykeln för mycket och för andra en barnlek;)
Jag har VPL som tycker att 10 km löpning är en
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 18:36Man ska passa på medan de är små och ser upp till sina föräldrar, det är då man kan få dem med på sina träningar och intressen.
Försök börja i tonåren när man bara är piiiinsam 😉
Man ska passa på medan de är små och ser upp till sina föräldrar, det är då man kan få dem med på sina träningar och intressen.
Försök börja i tonåren när man bara är piiiinsam 😉