Quote from Guest on 28 June 2008, 21:01Sprang Skatåsmilen med kompisen i ett lägre tempo. Därefter sprang jag 5 km ensam. Fick en mindre smärta utsidan av knät, vilket gjorde att jag valde att gå en liten bit. Nu känns knät stelt. Jag har bara sprungit 12-13 km fem gånger tidigare. Kan det ber
Sprang Skatåsmilen med kompisen i ett lägre tempo. Därefter sprang jag 5 km ensam. Fick en mindre smärta utsidan av knät, vilket gjorde att jag valde att gå en liten bit. Nu känns knät stelt. Jag har bara sprungit 12-13 km fem gånger tidigare. Kan det ber
Quote from Catharina Brattlin on 28 June 2008, 21:11Ingen skada i den bemärkelsen, men kan bli värre om Du inte tar tag i det på en gång. Tror att det kan vara början till löparknä, mtp smärtans lokalisation, men är ingen expert, så någon annan kanske tror annat. Kolla här:
http://www.sct.nu/traning/trani
Ingen skada i den bemärkelsen, men kan bli värre om Du inte tar tag i det på en gång. Tror att det kan vara början till löparknä, mtp smärtans lokalisation, men är ingen expert, så någon annan kanske tror annat. Kolla här:
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 21:25jag tänkte precis säga som silvia,de kan va löparknä ,var en i fitnesstidningen som hade samma problem som dig
jag tänkte precis säga som silvia,de kan va löparknä ,var en i fitnesstidningen som hade samma problem som dig
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 21:26hade inte du fler skador?
hade inte du fler skador?
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 21:37En liten hälsporre tyckte jag att jag läste om.
En liten hälsporre tyckte jag att jag läste om.
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 21:55Jepp, jag har problem med en hälsporre.
Jag har varit hos en sjukgymnast. Han ville att jag skulle stretcha foten och tejpa hälen. Vilket jag gjort i en vecka nu, det har blivit något bättre.
Jepp, jag har problem med en hälsporre.
Jag har varit hos en sjukgymnast. Han ville att jag skulle stretcha foten och tejpa hälen. Vilket jag gjort i en vecka nu, det har blivit något bättre.
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 21:56mikael ,bra att du ha blivit bättre :9i
mikael ,bra att du ha blivit bättre :9i
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 21:56det kan ju ha att göra med att du avlastar nåntinga annat som gör att du får ont.
det kan ju ha att göra med att du avlastar nåntinga annat som gör att du får ont.