Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 21:06Min är svart och den är faktiskt lite snabbare än de som är celeste-färgade...
Min är svart och den är faktiskt lite snabbare än de som är celeste-färgade...
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 21:40Röd Bianchi helt OK 😀
Röd Bianchi helt OK 😀
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 09:17Tycker av tradition att en Bianchi ska va celeste. Precis som tävlingsbilar från Tyskland ska va silver, från Italien röda, från England gröna, osv. Det är mer frågan om traditioner snarare än tycke o smak.
Sen är det ju upp till var och en.Min Bianchi
Tycker av tradition att en Bianchi ska va celeste. Precis som tävlingsbilar från Tyskland ska va silver, från Italien röda, från England gröna, osv. Det är mer frågan om traditioner snarare än tycke o smak.
Sen är det ju upp till var och en.
Min Bianchi
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 11:07Förmodligen är det svårt att hitta en röd färg som inte är snyggare än celeste.
Förmodligen är det svårt att hitta en röd färg som inte är snyggare än celeste.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 11:47Hint: tråden handlar mindre om färg än om ett klassisk varumärke.
Hint: tråden handlar mindre om färg än om ett klassisk varumärke.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 12:08Och ett varumärke är ett varumärke. Det är helt oproblematiskt. En röd cykel är aldrig en Bianchi.
Och ett varumärke är ett varumärke. Det är helt oproblematiskt. En röd cykel är aldrig en Bianchi.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 12:10Min Bianchi är vit utan celeste-inslag. Men jag kompenserar det med att bära en celeste-färgad cykeltröja. Annars hade jag nog blivit stoppad av stilpolisen.
Min Bianchi är vit utan celeste-inslag. Men jag kompenserar det med att bära en celeste-färgad cykeltröja. Annars hade jag nog blivit stoppad av stilpolisen.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 12:13knepigt: för att göra intryck på gubbar fungerar celeste helt klart men vill man hamna på plus hos tjejer så verkar det vara kört
knepigt: för att göra intryck på gubbar fungerar celeste helt klart men vill man hamna på plus hos tjejer så verkar det vara kört
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 12:16Det är bara början av knepigheterna i det sammanhanget.
Det är bara början av knepigheterna i det sammanhanget.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 14:01Det är egentligen ganska okomplicerat. Det är bara att bestämma vem man vill impa på, och sen göra det fullt ut. Och inget är idag hetare än en gul Ferrari.
Det är egentligen ganska okomplicerat. Det är bara att bestämma vem man vill impa på, och sen göra det fullt ut. Och inget är idag hetare än en gul Ferrari.