Quote from Guest on 24 April 2008, 13:49Jag har en halv Crescent Nikka från 2002 i mitt förråd. Den var hel tills några kreativa tjyvar snodde framgaffel och framhjul för ett par år sedan. Därefter köpte jag en Cyclcross istället som jag är helnöjd med - men jag är ändå lite sugen på att fixa t
Jag har en halv Crescent Nikka från 2002 i mitt förråd. Den var hel tills några kreativa tjyvar snodde framgaffel och framhjul för ett par år sedan. Därefter köpte jag en Cyclcross istället som jag är helnöjd med - men jag är ändå lite sugen på att fixa t
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 13:59Amen!
Amen!
Quote from Elias Engqvist on 24 April 2008, 14:53Bättre halvteknisk och läraktig än heltaskig och lösaktig säger jag!
Bättre halvteknisk och läraktig än heltaskig och lösaktig säger jag!
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 14:54varför gillar du inte mig christer?
varför gillar du inte mig christer?
Quote from Elias Engqvist on 24 April 2008, 14:55Jag gillar dig för att du är lösaktig och heltaskig! - Förstår du väl? 😉
Jag gillar dig för att du är lösaktig och heltaskig! - Förstår du väl? 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 14:56bra!!! Nu blev jag glad igen
bra!!! Nu blev jag glad igen
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 14:57Vill ni påstå att en läraktig och lösaktig inte kan vara heltaskig o halvteknisk?
Har ni något belägg eller källhänvisning för detta påstående?
Vill ni påstå att en läraktig och lösaktig inte kan vara heltaskig o halvteknisk?
Har ni något belägg eller källhänvisning för detta påstående?
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 14:58intressant synpunkt då jag anser att alla fyra passar på mig, men jag kan vara undantaget som bekräftar regeln
intressant synpunkt då jag anser att alla fyra passar på mig, men jag kan vara undantaget som bekräftar regeln
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 14:59bättre två rövar i poolen än....
bättre två rövar i poolen än....
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 15:00En svala gör ingen sommar.
En svala gör ingen sommar.