Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 15:00har du provat?
har du provat?
Quote from Elias Engqvist on 24 April 2008, 15:00David: "Har ni något belägg eller källhänvisning för detta påstående? "
Jamenvisst! Källa: http://www.stoppafingrarnaihalsen.nu/
David: "Har ni något belägg eller källhänvisning för detta påstående? "
Jamenvisst! Källa: http://www.stoppafingrarnaihalsen.nu/
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 15:14man ska inte gå över ån förrän bron är byggd...
man ska inte kasta glas i stenhus...
och det gamla roliga
det stod en ko ute...det var poängen
man ska inte gå över ån förrän bron är byggd...
man ska inte kasta glas i stenhus...
och det gamla roliga
det stod en ko ute...det var poängen
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 15:20Camilla, känner du att du behöver cykeln, om du bygger ihop en? Annars kan du ju göra som jag gjorde med min gamla ful-MTB. Jag konverterade den till oväxlad (sk singlespeed). Man får en lätt och tålig cykel som också ger bra cykelspecifik benträning om m
Camilla, känner du att du behöver cykeln, om du bygger ihop en? Annars kan du ju göra som jag gjorde med min gamla ful-MTB. Jag konverterade den till oväxlad (sk singlespeed). Man får en lätt och tålig cykel som också ger bra cykelspecifik benträning om m
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 15:26Jag har 57/11 på tempohojen. Det fungerar i sjuttio knyck.
Jag har 57/11 på tempohojen. Det fungerar i sjuttio knyck.
Quote from j sollerman on 24 April 2008, 15:32Säljer du den till mig Raz? Jag har ingen cykel och behöver ju träna idag.
Säljer du den till mig Raz? Jag har ingen cykel och behöver ju träna idag.
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 15:34Det är torskfiskestopp nu.
Det är torskfiskestopp nu.
Quote from j sollerman on 24 April 2008, 15:36Jag har iaf köpt mig ett par snygga skor idag!
Jag har iaf köpt mig ett par snygga skor idag!
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 15:38högklackat?
högklackat?
Quote from j sollerman on 24 April 2008, 15:41jag fick 400 spänn i rabatt för att klacken satt fram...
jag fick 400 spänn i rabatt för att klacken satt fram...