Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatKan FunBeat räddas?
You need to log in to create posts and topics.

-------------------------------------------------------

Uppdatering 5 maj: Nytt hopp för FunBeat! 

-------------------------------------------------------

Just nu pågår diskussioner med ett antal parter om att rädda FunBeat.

(L) (L) (L)

Kan vi hjälpa till på något sätt?

Funbeat for ever. Jag behöver inga uppdateringar eller uppgraderingar. Jag behöver ett excelark för att regga och hålla koll på när, vad och hur mycket jag har tränat. Allt utöver det är en bonus så redan som funbeat var när jag gick med 2008 räcker och b

Ja!

Hoppas det går att ordna. För mig som mest bara varit intresserad av simning på det här forumet, känns det inte som det finns något annat bra alternativ om denna sida lägger ner. Minns när jag började intressera mig för simning för drygt ett år sen, och j

@David Råkade ut för samma sak igår, sökte efter mer information om vad Mortom är och vad man gör åt det och hamnade i en vild diskussion här på Funbeat. Mycket lärorikt, tänk om all den kunskapen som finns skulle försvinna. Det vore ju bortom tragiskt.

Jag skulle vilja spara min träning som jag registrerat sedan 2003. Finns det något sätt att göra det på?

Ja men JA! Snälla! Jag har gått omkring med en dov depp sedan det tråkiga meddelandet om stängning. Och jag har försökt hitta någonting som motsvarar - för egen del vill jag regga träning, vikt och blogga - och det har bara inte gått. Funbeat går inte ers

Hoppas verkligen att det går att lösa för FUNBEAT är kanon!!!!!

Det måste bara gå att rädda denna pärla bland träningsdagböcker!