Quote from Guest on 27 March 2018, 10:03-------------------------------------------------------
Uppdatering 5 maj: Nytt hopp för FunBeat!
-------------------------------------------------------
Just nu pågår diskussioner med ett antal parter om att rädda FunBeat.
Uppdatering 5 maj: Nytt hopp för FunBeat!
Just nu pågår diskussioner med ett antal parter om att rädda FunBeat.
Quote from Funbeat user on 27 March 2018, 10:13(L) (L) (L)
Kan vi hjälpa till på något sätt?
(L) (L) (L)
Kan vi hjälpa till på något sätt?
Quote from Funbeat user on 27 March 2018, 10:39Funbeat for ever. Jag behöver inga uppdateringar eller uppgraderingar. Jag behöver ett excelark för att regga och hålla koll på när, vad och hur mycket jag har tränat. Allt utöver det är en bonus så redan som funbeat var när jag gick med 2008 räcker och b
Funbeat for ever. Jag behöver inga uppdateringar eller uppgraderingar. Jag behöver ett excelark för att regga och hålla koll på när, vad och hur mycket jag har tränat. Allt utöver det är en bonus så redan som funbeat var när jag gick med 2008 räcker och b
Quote from Funbeat user on 27 March 2018, 10:54Ja!
Ja!
Quote from Funbeat user on 27 March 2018, 11:39Hoppas det går att ordna. För mig som mest bara varit intresserad av simning på det här forumet, känns det inte som det finns något annat bra alternativ om denna sida lägger ner. Minns när jag började intressera mig för simning för drygt ett år sen, och j
Hoppas det går att ordna. För mig som mest bara varit intresserad av simning på det här forumet, känns det inte som det finns något annat bra alternativ om denna sida lägger ner. Minns när jag började intressera mig för simning för drygt ett år sen, och j
Quote from Funbeat user on 27 March 2018, 13:20@David Råkade ut för samma sak igår, sökte efter mer information om vad Mortom är och vad man gör åt det och hamnade i en vild diskussion här på Funbeat. Mycket lärorikt, tänk om all den kunskapen som finns skulle försvinna. Det vore ju bortom tragiskt.
@David Råkade ut för samma sak igår, sökte efter mer information om vad Mortom är och vad man gör åt det och hamnade i en vild diskussion här på Funbeat. Mycket lärorikt, tänk om all den kunskapen som finns skulle försvinna. Det vore ju bortom tragiskt.
Quote from Funbeat user on 27 March 2018, 13:30Jag skulle vilja spara min träning som jag registrerat sedan 2003. Finns det något sätt att göra det på?
Jag skulle vilja spara min träning som jag registrerat sedan 2003. Finns det något sätt att göra det på?
Quote from Funbeat user on 27 March 2018, 13:40Ja men JA! Snälla! Jag har gått omkring med en dov depp sedan det tråkiga meddelandet om stängning. Och jag har försökt hitta någonting som motsvarar - för egen del vill jag regga träning, vikt och blogga - och det har bara inte gått. Funbeat går inte ers
Ja men JA! Snälla! Jag har gått omkring med en dov depp sedan det tråkiga meddelandet om stängning. Och jag har försökt hitta någonting som motsvarar - för egen del vill jag regga träning, vikt och blogga - och det har bara inte gått. Funbeat går inte ers
Quote from Funbeat user on 27 March 2018, 14:50Hoppas verkligen att det går att lösa för FUNBEAT är kanon!!!!!
Hoppas verkligen att det går att lösa för FUNBEAT är kanon!!!!!
Quote from Niko Karjalainen on 27 March 2018, 15:01Det måste bara gå att rädda denna pärla bland träningsdagböcker!
Det måste bara gå att rädda denna pärla bland träningsdagböcker!