Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Samma problem för mig. Har varit såhär sedan i lördags tror jag...

samma här

Samma här det är dags att fixa detta nu!!!

Det funkar dock om man kör via Garmin Connect, och inte tar filuppladdning (som t ex tcx-import).

Vi kollar på detta. Under tiden (och även framöver) kan jag rekommendera Garmin Connect-importen. Jag tror att ni kommer uppleva den varianten mycket smidigare än att hålla på med lösa filer.

Det var ett serverproblem, men nu är det löst.

Jag brukar köra Garmin Connect men av någon anledning hittade Funbeat inte ett av passen
så jag försökte med fil-importen som fallerade. Nu fungerade fil-importen så problemet löste sig MEN Garmin Connect är inte 100% pålitlig heller.

Det är oacceptabelt att det tar 3 dagar för er att se att det är något fel Michael! Ni bör ta bort "Så fungerar FunBeat"-gruppen och uppmana alla att maila nån support-adress ELLER ni får införa automatisk mail till er då någon skriver ett inlägg i "Så fu

@Christer,
I normala fall tar det inte så lång tid. Själv var jag bortrest igår och upptäckte problemet i morse. Problemet löstes inom en halvtimme efter upptäckt.

Just det här problemet skulle ha fångats upp av serverövervakningen redan innan någon dra

Vi kan hitta sätt att överleva även om TCX-importen till Funbeat inte fungerar några dagar...
Jag tycker att ni gör ett mycket bra jobb!