Quote from Funbeat user on 22 June 2015, 17:28Mycket märkligt, Ola. För mig funkar det klanderfritt varje gång. Det var bara senast när GC-servrarna strejkade lite som det var problem...
Kolla med Olle och gänget om de kan kolla lite loggar när du gör det. Det känns som att det är något i din kopplin
Mycket märkligt, Ola. För mig funkar det klanderfritt varje gång. Det var bara senast när GC-servrarna strejkade lite som det var problem...
Kolla med Olle och gänget om de kan kolla lite loggar när du gör det. Det känns som att det är något i din kopplin
Quote from Camilla Höög on 22 June 2015, 22:46Kontakta supporten på Funbeat så kan de kolla just ditt konto.
Kontakta supporten på Funbeat så kan de kolla just ditt konto.
Quote from Funbeat user on 11 July 2015, 12:37Hej,
Samma problem för mig som för Ola & Fredrik. Mina pass finns i Connect. Har autocynkat till Strava men kommer inte upp här på FB. Finns inget att hämta säger FB. Jag som gick & blev betalande medlem bara för att slippa exportera/importera TCX-filer
Hej,
Samma problem för mig som för Ola & Fredrik. Mina pass finns i Connect. Har autocynkat till Strava men kommer inte upp här på FB. Finns inget att hämta säger FB. Jag som gick & blev betalande medlem bara för att slippa exportera/importera TCX-filer
Quote from Camilla Höög on 11 July 2015, 17:16Du behöver inte vara betalande medlem för att importera från Garmin Connect. Skillnaden mellan att vara betalande och inte betalande är att de som inte betalar måste trycka på en knapp för att starta överföringen.
Jag testade nu att överföra pass från Ga
Du behöver inte vara betalande medlem för att importera från Garmin Connect. Skillnaden mellan att vara betalande och inte betalande är att de som inte betalar måste trycka på en knapp för att starta överföringen.
Jag testade nu att överföra pass från Ga
Quote from Funbeat user on 27 August 2015, 08:36Samma problem här. Ibland funkar det bra och ibland får jag upp texten, "Inget att hämta". Jag har haft problem med detta till och från sedan i våras när jag gick över till import via GC.
Samma problem här. Ibland funkar det bra och ibland får jag upp texten, "Inget att hämta". Jag har haft problem med detta till och från sedan i våras när jag gick över till import via GC.
Quote from Funbeat user on 2 October 2015, 16:21http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1446276