Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej de senaste dagarna har jag inte lyckats få kontakt med min Garmin 305.
När jag vill läsa in data och trycker på "direkt från min Garmin", så blir hela den rutan vit och sedan är hela sidan låst...trots att jag väntat i flera minuter händer inget.

Har

Bootat om?

Jag har också problem att ladda upp pass från min 305:a 🙁
Tar en evighet och man får börja om ett antal gånger. Nästan så att jag ger upp och går tillbaks till Sport tracks

Ni kanske har väldigt många pass lagrade på klockan. Ta bort de gamla och testa igen.

OK, jag får testa att rensa lite..
Återkommer med resultat..

Vad menar du med "bootat om"?

Jag rensar klockan med jämna mellanrum så det kan inte bero på det för min del.Undrar också vad boota om betyder?

Boota om betyder starta om. Starta om datorn.

Testa att Garmin Pluginen fungerar som den ska och att ni har senaste versionen:
http://www8.garmin.com/products/communicator/test/

Tar det lång tid att ladda upp även om du bara har 1 enda pass liggande i k

Jag har startat om datorn men det hjälpte inte. Har tagit ner nya plug in så få se om det hjälper ska snart ut på en runda 😉
Jag kan lätt få sitta en 20 min och ladda upp, står bara och tuggar så då får jag avbryta och börja om ett antal gånger..Skitirri

Jag har startat om datorn men det hjälpte inte. Har tagit ner nya plug in så få se om det hjälper ska snart ut på en runda 😉
Jag kan lätt få sitta en 20 min och ladda upp, står bara och tuggar så då får jag avbryta och börja om ett antal gånger..Skitirri