Quote from Camilla Höög on 22 June 2012, 14:41Tar det lång tid att ladda upp även om du bara har 1 enda pass liggande i klockan?
Tar det lång tid att ladda upp även om du bara har 1 enda pass liggande i klockan?
Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 14:57Idag gick det så klart bra att ladda upp efter att jag gnällt här i flera dagar 🙂 Kanske berodde det på plug innen, jag vet inte. Få se om det går lika bra imorgon.
Jag har haft bara ett pass i klockan flera gånger och det har tagit lika lång tid ändå a
Idag gick det så klart bra att ladda upp efter att jag gnällt här i flera dagar 🙂 Kanske berodde det på plug innen, jag vet inte. Få se om det går lika bra imorgon.
Jag har haft bara ett pass i klockan flera gånger och det har tagit lika lång tid ändå a
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 20:46Nu har jag problem. Funbeats importör hittar inte klockan överhuvudtaget, det gör inte heller jogg.se eller Garmin Communicator: http://www8.garmin.com/products/communicator/
På den sista sidan möts jag av följande meddelande
Communicator Plugin is prop
Nu har jag problem. Funbeats importör hittar inte klockan överhuvudtaget, det gör inte heller jogg.se eller Garmin Communicator: http://www8.garmin.com/products/communicator/
På den sista sidan möts jag av följande meddelande
Communicator Plugin is prop
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 07:23Jag har ett liknande problem, som uppstod första gången idag,
Det ser ut som det lyckad med inläsningen men i sista steget kommer ett felmeddelande :
CouldNotParseFitFile
Någon som har en lösning?
Jag har ett liknande problem, som uppstod första gången idag,
Det ser ut som det lyckad med inläsningen men i sista steget kommer ett felmeddelande :
CouldNotParseFitFile
Någon som har en lösning?
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 07:32Jag får samma problem som P-A Larsson. Har installerat den nyaste plugginen och verifierat det mot Garminssite. Rundan fungerar att läsa in på Endomondo och Garmin Connectssida, privade att exportera den från båda siter och importera till FunBeat då fick
Jag får samma problem som P-A Larsson. Har installerat den nyaste plugginen och verifierat det mot Garminssite. Rundan fungerar att läsa in på Endomondo och Garmin Connectssida, privade att exportera den från båda siter och importera till FunBeat då fick
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 07:34Samma här, kan det bero på serverbytet som skett inatt..?
Samma här, kan det bero på serverbytet som skett inatt..?
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 07:49Samma här ... CouldNotParseFitFile
Det fungerar på strava, så det måste vara nåt som "uppstod" inatt.
Samma här ... CouldNotParseFitFile
Det fungerar på strava, så det måste vara nåt som "uppstod" inatt.
Quote from Camilla Höög on 11 July 2012, 09:57Vid import står det:
"OBS! Tisdag 15 maj 2012: OBS! Idag tisdag 11 juli: Just nu går det inte att ladda upp filer här. Vi räknar med att funktionen är åter inom kort."Jag gick ändå vidare och det fungerade att importera.
Vid import står det:
"OBS! Tisdag 15 maj 2012: OBS! Idag tisdag 11 juli: Just nu går det inte att ladda upp filer här. Vi räknar med att funktionen är åter inom kort."
Jag gick ändå vidare och det fungerade att importera.
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 12:11Det har krånglat ett tag nu. Kanske det fixas snart. Det brukar hjälpa att dra ur och sätta i klockan ett antal gånger samt att starta om webb-läsaren...me så skall det ju inte vara...jag har mest problem med windows 7, kanske är det inte så bra att uppgr
Det har krånglat ett tag nu. Kanske det fixas snart. Det brukar hjälpa att dra ur och sätta i klockan ett antal gånger samt att starta om webb-läsaren...me så skall det ju inte vara...jag har mest problem med windows 7, kanske är det inte så bra att uppgr
Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 17:41Kan även vara läge att prova några olika webbläsare om det funkar slött eller hänger sig, Firefoxen brukar funka bra för min del - annars Google Chrome...
Kan även vara läge att prova några olika webbläsare om det funkar slött eller hänger sig, Firefoxen brukar funka bra för min del - annars Google Chrome...