Quote from Guest on 15 September 2007, 16:10Det funkar inte att ladda upp en ny bild till min profil. Jag har kollat och bilden är bara 2 kb, så det är inte det som är felet...
Det funkar inte att ladda upp en ny bild till min profil. Jag har kollat och bilden är bara 2 kb, så det är inte det som är felet...
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 16:20ladda upp sidan igen/tömma cacheminnet eller vad det nu heter *sömnig* kan vara en lösning
ladda upp sidan igen/tömma cacheminnet eller vad det nu heter *sömnig* kan vara en lösning
Quote from Jan Lundquist on 15 September 2007, 16:36Ladda om sidan, tryck F5 i explorer
Ladda om sidan, tryck F5 i explorer
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 16:39Nu funkade det! Tack!
Nu funkade det! Tack!
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 17:02Fin bild!
Fin bild!
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 17:03Mer rottisar! 🙂
Mer rottisar! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 17:13Tack 🙂
Tack 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 00:36Jag har haft problem både igår och idag med att ladda upp bild till profilen. har använt nya internet expolrer (idag) och flock (nyaste) igår. flock är lit eokänt men det är gjort på samma kod som mozilla firefox.
Hjälp?
Jag har haft problem både igår och idag med att ladda upp bild till profilen. har använt nya internet expolrer (idag) och flock (nyaste) igår. flock är lit eokänt men det är gjort på samma kod som mozilla firefox.
Hjälp?
Quote from Elias Engqvist on 15 March 2008, 16:00Du får nog definiera "lite problem" lite närmare om man ska kunna hjälpa dig!
Vad händer?
Du får nog definiera "lite problem" lite närmare om man ska kunna hjälpa dig!
Vad händer?
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 17:28Jamen det går ju inte o ladda upp, kommer bara upp att det inte funkar?
Jamen det går ju inte o ladda upp, kommer bara upp att det inte funkar?