Quote from Elias Engqvist on 16 March 2008, 17:37kan du inte beskriva felet går det inte att hjälpa dig...
kan du inte beskriva felet går det inte att hjälpa dig...
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 17:59Minna, du måste beskriva HUR du gör och vad som händer t.ex. efter att du har valt en fil från din dator och klickat på "Ladda upp..."? Exakt alltså.
Får du nåt felmeddelande? OM du får det måste du skriva vad det står för annars har vi inte en aning om
Minna, du måste beskriva HUR du gör och vad som händer t.ex. efter att du har valt en fil från din dator och klickat på "Ladda upp..."? Exakt alltså.
Får du nåt felmeddelande? OM du får det måste du skriva vad det står för annars har vi inte en aning om
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 18:06Är det en laptop, skicka den till mig!
Är det en laptop, skicka den till mig!
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 08:44Nu är problemet borta!
Nu är problemet borta!
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 08:53Om man LADDAR UPP en bild, så laddar man upp en bild från hdd:n. Annars VÄLJER man en bild. Jag har i alla fall inte varit med om att det är på något annat sätt.
MEN nu funkar det 🙂
Om man LADDAR UPP en bild, så laddar man upp en bild från hdd:n. Annars VÄLJER man en bild. Jag har i alla fall inte varit med om att det är på något annat sätt.
MEN nu funkar det 🙂
Quote from Camilla Höög on 17 March 2008, 09:22Fint att det funkar.
Det som efterfrågades var tillvägagångssätt och ett felmeddelande annars är det svårt att säga något om vad som kan vara fel. Vi vet ju inte vilken nivå du ligger på när det gäller hantering av datorer, webb etc. Om vi börjar med att
Fint att det funkar.
Det som efterfrågades var tillvägagångssätt och ett felmeddelande annars är det svårt att säga något om vad som kan vara fel. Vi vet ju inte vilken nivå du ligger på när det gäller hantering av datorer, webb etc. Om vi börjar med att
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 10:04"Om man LADDAR UPP en bild, så laddar man upp en bild från hdd:n. Annars VÄLJER man en bild. Jag har i alla fall inte varit med om att det är på något annat sätt."
Förstår inte Minna, vem har sagt att det skulle va på nåt annat sätt?
Fint att det funka
"Om man LADDAR UPP en bild, så laddar man upp en bild från hdd:n. Annars VÄLJER man en bild. Jag har i alla fall inte varit med om att det är på något annat sätt."
Förstår inte Minna, vem har sagt att det skulle va på nåt annat sätt?
Fint att det funka
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 23:33Det är jag som har för mkt skolarbete och inte läser tillräckligt ordentligt, jag missförstod ett tidigare inlägg och sådär. Jag har själv varit hjälpmoderator på tekniska sidan på flera ställen så jag ser nu hur himla frustrerande mina inlägg varit. Förl
Det är jag som har för mkt skolarbete och inte läser tillräckligt ordentligt, jag missförstod ett tidigare inlägg och sådär. Jag har själv varit hjälpmoderator på tekniska sidan på flera ställen så jag ser nu hur himla frustrerande mina inlägg varit. Förl
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 23:38Kraaaaaaaam Minna och förlåt om vi va otåliga!
Kraaaaaaaam Minna och förlåt om vi va otåliga!
Quote from Elias Engqvist on 18 March 2008, 08:04Helt ok att vara förvirrad - händer mig hela tiden 🙂
Helt ok att vara förvirrad - händer mig hela tiden 🙂