Quote from ellen olsson on 8 June 2008, 16:03Du får väl klicka på den franska eller engelska flaggan då...
Med tanke på var du jobbar så lär ju engelska funka iallafall. 🙂
Du får väl klicka på den franska eller engelska flaggan då...
Med tanke på var du jobbar så lär ju engelska funka iallafall. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 16:04>Personligen så tycker jag att köra Vätternrundan i princip är det farligaste jag kan göra som cyklist.
Bilister som somnar vid ratten är det svårt att skydda sig mot, men för övrigt behöver Vätternrundan inte vara farlig. Det gäller att undvika den värs
>Personligen så tycker jag att köra Vätternrundan i princip är det farligaste jag kan göra som cyklist.
Bilister som somnar vid ratten är det svårt att skydda sig mot, men för övrigt behöver Vätternrundan inte vara farlig. Det gäller att undvika den värs
Quote from Fredrik Närenfors on 8 June 2008, 19:35"Varför köra Vätternrundan på den cykeln? För att Vätternrundan behöver lite spex. Det blir roligare om inte alla ser likadana ut och kör på likadana cyklar. "
Varför behöver Vätternrundan lite spex och varför skulle det bli roligare om inte alla kör på
"Varför köra Vätternrundan på den cykeln? För att Vätternrundan behöver lite spex. Det blir roligare om inte alla ser likadana ut och kör på likadana cyklar. "
Varför behöver Vätternrundan lite spex och varför skulle det bli roligare om inte alla kör på
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 19:55Faktum är att jag fick hel del uppskattande kommentarer när jag åkte runt Vättern på min gamla tvåväxlade DBS klädd i rutig skjorta, jeans och frigolithjälm för några år sedan. Både från medåkare och publik. Inga klagomål däremot.
Mina personliga favorit
Faktum är att jag fick hel del uppskattande kommentarer när jag åkte runt Vättern på min gamla tvåväxlade DBS klädd i rutig skjorta, jeans och frigolithjälm för några år sedan. Både från medåkare och publik. Inga klagomål däremot.
Mina personliga favorit
Quote from Fredrik Närenfors on 8 June 2008, 20:01Det är ju väldigt vanligt och uppskattat med korteger och karnevalsyra på många andra lopp också. Men oftast brukar de passera några timmar innan cyklisterna kommer.
Jag cyklade förbi den där snubben med lappmössa ovanpå hjälmen, en varm sommardag i back
Det är ju väldigt vanligt och uppskattat med korteger och karnevalsyra på många andra lopp också. Men oftast brukar de passera några timmar innan cyklisterna kommer.
Jag cyklade förbi den där snubben med lappmössa ovanpå hjälmen, en varm sommardag i back
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 21:28Jag gillar min SingleSpeed. Den är ett rent träningsredskap för mig. Använder den enbart till att träna med. Har kittat den med Rodi Vision fälgar, Schwalbe Pro Evolution Super Moto däck, Lizardskins, fett kurvigt styre samt drevat ned den bak från 22t ti
Jag gillar min SingleSpeed. Den är ett rent träningsredskap för mig. Använder den enbart till att träna med. Har kittat den med Rodi Vision fälgar, Schwalbe Pro Evolution Super Moto däck, Lizardskins, fett kurvigt styre samt drevat ned den bak från 22t ti
Quote from Emma Sjöberg on 9 June 2008, 14:30Jaga har också cyklat om lucian och stjärngossarna.. tre peroner på två tandemcyklar.. måste ha blivit GRYMT jobbigt!!
Jaga har också cyklat om lucian och stjärngossarna.. tre peroner på två tandemcyklar.. måste ha blivit GRYMT jobbigt!!
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 10:38En gamal jobbarkompis till mig stod uppställd på startlinjen i Motala för ett antal år sedan med bl.a. ett komplett bakhjul fastspännt på drickabacken bakpå sin 3 växlade cykel och frågade en funktionär:
-Hur många varav ska vi åka...?
En gamal jobbarkompis till mig stod uppställd på startlinjen i Motala för ett antal år sedan med bl.a. ett komplett bakhjul fastspännt på drickabacken bakpå sin 3 växlade cykel och frågade en funktionär:
-Hur många varav ska vi åka...?
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 14:35Hej Peter.
japp, jag vet hur det är att köra på en sån där cykel, en LAC "Lätt attack cykel"
Själv har jag kört "soldatprov" (10 mil) med full stridspackning/utrustning dock utan varpen, då jag fick köra själv, på 3.45. Och jag skulle väl inte vilja påst
Hej Peter.
japp, jag vet hur det är att köra på en sån där cykel, en LAC "Lätt attack cykel"
Själv har jag kört "soldatprov" (10 mil) med full stridspackning/utrustning dock utan varpen, då jag fick köra själv, på 3.45. Och jag skulle väl inte vilja påst
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 18:03P.: Starkt jobbat!
Så det är några funbeatare som ska cykla på SS?
Vad är det för cyklar? Lägg gärna in bild om ni löser denna tråden. =)Mvh
P.: Starkt jobbat!
Så det är några funbeatare som ska cykla på SS?
Vad är det för cyklar? Lägg gärna in bild om ni löser denna tråden. =)
Mvh