Quote from Guest on 21 July 2010, 07:12Såvitt jag förstår gör löpträning att kroppen klarar av att springa längre sträckor, att musklerna man använder blir mer uthålliga och att konditionen blir bättre.
Om man ökar belastningen blir man bättre och om man slutar springa helt försvinner det ma
Såvitt jag förstår gör löpträning att kroppen klarar av att springa längre sträckor, att musklerna man använder blir mer uthålliga och att konditionen blir bättre.
Om man ökar belastningen blir man bättre och om man slutar springa helt försvinner det ma
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 07:22För att tappa så lite som möjligt rekommenderas det att man, de pass man väl springer, håller samma intensitet som man brukade göra. Din kondition försämras med andra ord i en långsammare takt om du springer mer sällan men i ditt vanliga tempo (självklart
För att tappa så lite som möjligt rekommenderas det att man, de pass man väl springer, håller samma intensitet som man brukade göra. Din kondition försämras med andra ord i en långsammare takt om du springer mer sällan men i ditt vanliga tempo (självklart
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 11:52Tack för svaret! Då ska jag springa i ett inte allt för avslappnat tempo.
Tack för svaret! Då ska jag springa i ett inte allt för avslappnat tempo.