Quote from Guest on 28 December 2011, 19:16Passar på att slänga ut frågan här i decemberkylan!
Jag tar gärna emot tips på semesterställen på Kanariöarna där det funkar bra att löpträna i december. Gärna lite kuperat och utan biltrafik, men jag är öppen för alla andra finesser som har "pluspoäng"
Passar på att slänga ut frågan här i decemberkylan!
Jag tar gärna emot tips på semesterställen på Kanariöarna där det funkar bra att löpträna i december. Gärna lite kuperat och utan biltrafik, men jag är öppen för alla andra finesser som har "pluspoäng"
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 19:26Markerar som ointressant tills vi varit på vår resa till Playitas - just nu längtar jag bara galet mycket och vill inte höra nåt negativt :D.
Markerar som ointressant tills vi varit på vår resa till Playitas - just nu längtar jag bara galet mycket och vill inte höra nåt negativt :D.
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 19:37När åker du dit? Vi funderar på december 2012 så kanske jag får höra sedan?
När åker du dit? Vi funderar på december 2012 så kanske jag får höra sedan?
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 22:01Vi brukar bo hos mins svärföräldrar i Vecindario, Gran Canaria (mellan flyget och SanAugustin). brukar kunna sysselsätta mig rätt bra med att bara ge mig iväg med ett tema i huvudet. I söndags körde jag "uppåt i 30 minuter", idag "gamla flodbädden tills d
Vi brukar bo hos mins svärföräldrar i Vecindario, Gran Canaria (mellan flyget och SanAugustin). brukar kunna sysselsätta mig rätt bra med att bara ge mig iväg med ett tema i huvudet. I söndags körde jag "uppåt i 30 minuter", idag "gamla flodbädden tills d
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 22:21Blir avundsjuk på Rolle - du är alltså på Gran Canaria nu!
Tack för tipsen! Jag gillar din "gräv där du står" mentalitet!Du verkar ha väldigt bra lokalkännedom, hur "utsatt" ska man känna sig som springande tjej på dagtid på Kanariöarna? Drar mig lite
Blir avundsjuk på Rolle - du är alltså på Gran Canaria nu!
Tack för tipsen! Jag gillar din "gräv där du står" mentalitet!
Du verkar ha väldigt bra lokalkännedom, hur "utsatt" ska man känna sig som springande tjej på dagtid på Kanariöarna? Drar mig lite
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 08:31Har för mig att det finns ett hotel precis vid Teide. Verkar finns gott om fina grusvägar och backar att springa i.
Har för mig att det finns ett hotel precis vid Teide. Verkar finns gott om fina grusvägar och backar att springa i.
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 09:09Längs Strandpromenaden och Maspalomas behöver du inte känna dig "utsatt". Det kryllar av löpare och folk som promenerar där.
För övrigt startar tävlingen TransGranCanaria med att springa längs Maspalomas första kilometerna:
http://www.funbeat.se/tracks/i
Längs Strandpromenaden och Maspalomas behöver du inte känna dig "utsatt". Det kryllar av löpare och folk som promenerar där.
För övrigt startar tävlingen TransGranCanaria med att springa längs Maspalomas första kilometerna:
http://www.funbeat.se/tracks/i
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 00:00Jag kan givetvis inte säga att det är "hur säkert som helst". Jag har ingen aning, har dock aldrig känt någon fara (förutom trafiken som man ska passa sig rätt bra för).
Men jag konstaterade häromdagen att det nu finns en hel del spanjorer som är ute och
Jag kan givetvis inte säga att det är "hur säkert som helst". Jag har ingen aning, har dock aldrig känt någon fara (förutom trafiken som man ska passa sig rätt bra för).
Men jag konstaterade häromdagen att det nu finns en hel del spanjorer som är ute och
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 16:10Jag ska ner till Puerto Rico på Gran Canaria om ca 10 dagar. Någon som vet hur det ser ut med strandpromenader att springa på där?
Om man vill ut och köra ett par timmar, måste man åla sig genom byar m.m. eller kan man följa t ex stranden tills man tröttn
Jag ska ner till Puerto Rico på Gran Canaria om ca 10 dagar. Någon som vet hur det ser ut med strandpromenader att springa på där?
Om man vill ut och köra ett par timmar, måste man åla sig genom byar m.m. eller kan man följa t ex stranden tills man tröttn
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 16:54..det finns en fin strandpromenad mellan puerto rico och grannstranden amadores, som många morgonjoggar på..men det är bara 2km däremellan..och de stränderna är inte spec många 100m långa de heller..Det cyklar däremot mycket elit(?)cyklister längs bilväga
..det finns en fin strandpromenad mellan puerto rico och grannstranden amadores, som många morgonjoggar på..men det är bara 2km däremellan..och de stränderna är inte spec många 100m långa de heller..Det cyklar däremot mycket elit(?)cyklister längs bilväga