Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 15:50Skakar liv i tråden.
Hur går det?
Är det planerat in nåt datum för 2009.
Fny och jag är ju klart intresserade eller?
Har förstått att Närke är nåbart.
Ler.
Även utan pass.
Skakar liv i tråden.
Hur går det?
Är det planerat in nåt datum för 2009.
Fny och jag är ju klart intresserade eller?
Har förstått att Närke är nåbart.
Ler.
Även utan pass.
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 21:35Tråkigt att man missar denna, springer på Åland dagen efter. Något att lägga i planering för nästa år. Svärföräldrar bor femmil från Kumla så det är perfekt.
Tråkigt att man missar denna, springer på Åland dagen efter. Något att lägga i planering för nästa år. Svärföräldrar bor femmil från Kumla så det är perfekt.
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 17:25Revansch för Lidingöloppet fick du minsann Magnus (på mig också)! Tack för ett trevligt lopp, räkna med mig nästa år också! Hoppas ändå fler dyker upp nästa gång.
Revansch för Lidingöloppet fick du minsann Magnus (på mig också)! Tack för ett trevligt lopp, räkna med mig nästa år också! Hoppas ändå fler dyker upp nästa gång.
Quote from Jan Lundquist on 26 October 2008, 20:13Med era inte så hårda halvmara-tider vågar inte jag ställa upp iaf 😉
Men grattis båda två (hv)
Med era inte så hårda halvmara-tider vågar inte jag ställa upp iaf 😉
Men grattis båda två (hv)
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 20:58Stina om vill kan du springa på dina tider, på den här banan träffas man iallafall.
Ett riktigt bra och opretantiös arrangemang där jag tror alla kan känna sig välkommna. Att det sen går att sänka pers ordentligt ( 8min ) gör ju inte saken sämre. Jag tän
Stina om vill kan du springa på dina tider, på den här banan träffas man iallafall.
Ett riktigt bra och opretantiös arrangemang där jag tror alla kan känna sig välkommna. Att det sen går att sänka pers ordentligt ( 8min ) gör ju inte saken sämre. Jag tän
Quote from Jan Lundquist on 26 October 2008, 21:08Ja, jag har ju lite tid på mig att fundera och kanske börja träna lite också;)
Ja, jag har ju lite tid på mig att fundera och kanske börja träna lite också;)
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 21:55Lite kul att läsa
http://www.na.se/kumla/index.asp?intId=1402850
Lite kul att läsa
http://www.na.se/kumla/index.asp?intId=1402850
Quote from Funbeat user on 27 October 2008, 11:26finns det nåt datum?
frågar hon igen, nu med liiite mer bestämd röst.
finns det nåt datum?
frågar hon igen, nu med liiite mer bestämd röst.
Quote from Elias Engqvist on 27 October 2008, 12:19Enligt hemsidan: Kanske inte världens hårdaste halvmarathon 2009, går av stapeln den 24:e oktober, kl 13.00.
Enligt hemsidan: Kanske inte världens hårdaste halvmarathon 2009, går av stapeln den 24:e oktober, kl 13.00.
Quote from Funbeat user on 27 October 2008, 13:01tack!
missade att gå in där, ler.
nu är det uppskrivet.
tack!
missade att gå in där, ler.
nu är det uppskrivet.