Quote from Guest on 30 October 2007, 22:26http://uu.sundbybergmultisport.se/
Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 22:36Skulle kunna var något, skulle vara kul att köra stafetten.
Skulle kunna var något, skulle vara kul att köra stafetten.
Quote from Funbeat user on 31 October 2007, 11:43nej det vore det inte.. däremot kanske detta är något att satsa mot i december innan julmaten...
http://www.skkf.org/index.php?option=com_content&task=view&id=100&Itemid=2
nej det vore det inte.. däremot kanske detta är något att satsa mot i december innan julmaten...
http://www.skkf.org/index.php?option=com_content&task=view&id=100&Itemid=2
Quote from Funbeat user on 31 October 2007, 12:36Känner inte att jag har tränat tillräckligt för att vara med i den tävlingen 🙂
Känner inte att jag har tränat tillräckligt för att vara med i den tävlingen 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2007, 21:58hej mina vänner och Wille, hoppas ni mår bra. Själv så tycker jag vi inte ska vara med på någon tävling utan börja äta pizza och dricka öl igen
hej mina vänner och Wille, hoppas ni mår bra. Själv så tycker jag vi inte ska vara med på någon tävling utan börja äta pizza och dricka öl igen
Quote from Funbeat user on 31 October 2007, 22:21Wille, du behöver väl inte träna inför den tävlingen, Så grov som du är så måste väl du vara fulltränad?
Wille, du behöver väl inte träna inför den tävlingen, Så grov som du är så måste väl du vara fulltränad?
Quote from Funbeat user on 31 October 2007, 22:31patrik min utomordentlige ligist... den här sidan är till för alla oss som orkar springa 200 meter i sträck... men, men, det kanske anses vara ett träningspass att gå till och från kylskåpet en fredagskväll.. hittade inte det bland träningsalternativen me
patrik min utomordentlige ligist... den här sidan är till för alla oss som orkar springa 200 meter i sträck... men, men, det kanske anses vara ett träningspass att gå till och från kylskåpet en fredagskväll.. hittade inte det bland träningsalternativen me
Quote from Funbeat user on 31 October 2007, 22:34å jag tycker inte det är moraliskt rätt att ljuga om antalet träningspass... så då lägger vi genast av med det!!! ingen nämnd men vi vet alla vem det gäller!!
(L) XXX
å jag tycker inte det är moraliskt rätt att ljuga om antalet träningspass... så då lägger vi genast av med det!!! ingen nämnd men vi vet alla vem det gäller!!
(L) XXX
Quote from Funbeat user on 31 October 2007, 22:38Wille min kära vän jag ska dra ner på träningen så du inte behöver träna mindre än mig, och jag ska byta ut mina spelare i dream team så du kan vara bättre än mig där me.
Puss tycker om dig
Wille min kära vän jag ska dra ner på träningen så du inte behöver träna mindre än mig, och jag ska byta ut mina spelare i dream team så du kan vara bättre än mig där me.
Puss tycker om dig
Quote from Funbeat user on 1 November 2007, 12:30Vad är det som händer Wille, Du sa ju att du alldrig tränar så kommer du hit och dominerar. Fult tycker jag!
Vad är det som händer Wille, Du sa ju att du alldrig tränar så kommer du hit och dominerar. Fult tycker jag!