Quote from Funbeat user on 1 November 2007, 12:58Jag har ordnat en serie i XL Coachen som startar den 3 november. Man får ha med alla sina tre lag i ligan, och ni söker på Swedbank som vanligt.
Jocke och wille ni tycker ju att ni är gryma på engelsk fotboll så jag hoppas ni tar er an denna utmaning
M
Jag har ordnat en serie i XL Coachen som startar den 3 november. Man får ha med alla sina tre lag i ligan, och ni söker på Swedbank som vanligt.
Jocke och wille ni tycker ju att ni är gryma på engelsk fotboll så jag hoppas ni tar er an denna utmaning
M
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 22:46Nu får vi hjälpas åt att få med dom andra på funbeat!!!(t+)
Nu får vi hjälpas åt att få med dom andra på funbeat!!!(t+)
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 21:17Nå, vad säger ni om att köra Ursvik Ultra?? Och då stafettvarianten alltså. Se länk i föregående inlägg. Det hade kanske varit en skön öppning på säsongen?
/P. Kipketer
Nå, vad säger ni om att köra Ursvik Ultra?? Och då stafettvarianten alltså. Se länk i föregående inlägg. Det hade kanske varit en skön öppning på säsongen?
/P. Kipketer
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 22:20Verkar ju väldigt trevligt tycker jag! Rolig lagtävling iaf 😀
Verkar ju väldigt trevligt tycker jag! Rolig lagtävling iaf 😀