Quote from Guest on 10 August 2006, 09:17Det finns många som tränar här på att tappa lite vikt, jag själv också. Det blir roligt att kunna planera och se vikt progress. Även finns nu vikt i kalendern men kan man inte sätta den som sitt mål ...Vad säger Ni?
Det finns många som tränar här på att tappa lite vikt, jag själv också. Det blir roligt att kunna planera och se vikt progress. Även finns nu vikt i kalendern men kan man inte sätta den som sitt mål ...Vad säger Ni?
Quote from Funbeat user on 10 August 2006, 09:27Håller med! Vore coolt. Jag skriver upp det i viktiga listan!
Håller med! Vore coolt. Jag skriver upp det i viktiga listan!
Quote from Andreas Björklund on 11 August 2006, 09:20Håller med! Vore perfekt! 🙂
Håller med! Vore perfekt! 🙂
Quote from Magnus Ahlstrand on 11 August 2006, 10:12absolut!
absolut!
Quote from Panama B on 11 August 2006, 11:43Vikt kan vara bra MEN tränar du coh käkar riktigt sá kan midjemått etc. var mycket viktigare.
Tjejer tycker jag har en tendens att vara viktfixerade och sedan
vara smalfeta dvs, ha en kropp utan muskler pga, att man hoppar över lunch etc..,Förslag: lä
Vikt kan vara bra MEN tränar du coh käkar riktigt sá kan midjemått etc. var mycket viktigare.
Tjejer tycker jag har en tendens att vara viktfixerade och sedan
vara smalfeta dvs, ha en kropp utan muskler pga, att man hoppar över lunch etc..,
Förslag: lä
Quote from Funbeat user on 11 August 2006, 13:34Japp, håller helt med om att man bör kunna ange andra värden också, tex midjemått, halsmått (tror jag man ofta använder) etc.
Japp, håller helt med om att man bör kunna ange andra värden också, tex midjemått, halsmått (tror jag man ofta använder) etc.
Quote from Andreas Björklund on 11 August 2006, 15:34Håller med om måtten också! =)
Håller med om måtten också! =)
Quote from Mathias Andersson on 11 August 2006, 16:51Det blir perfekt!!! 🙂
Det blir perfekt!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 August 2006, 17:02Jag är lite tveksam, vore tråkigt om fokus vandrade över f mkt till viktminskning och det här blev en bantarsajt ... men jag håller på samma gång med om att man kan ha vikt- eller mått-mål.
Jag är lite tveksam, vore tråkigt om fokus vandrade över f mkt till viktminskning och det här blev en bantarsajt ... men jag håller på samma gång med om att man kan ha vikt- eller mått-mål.
Quote from Cliff Barnes on 11 August 2006, 18:34Viktmål behöver ju iofs inte vara att gå ner, utan kan också vara att gå upp.
Viktmål behöver ju iofs inte vara att gå ner, utan kan också vara att gå upp.