Quote from Funbeat user on 11 August 2006, 18:38Nej, jag vet, maken försöker gå upp 🙂
Bara lite skadad av alla s k hälsotidningar (med AB i spetsen) som till 90% verkar bestå av bantning och bantningstips; och alltså, som jag tycker, är väldigt viktfixerade.
Nej, jag vet, maken försöker gå upp 🙂
Bara lite skadad av alla s k hälsotidningar (med AB i spetsen) som till 90% verkar bestå av bantning och bantningstips; och alltså, som jag tycker, är väldigt viktfixerade.
Quote from Magnus Ahlstrand on 11 August 2006, 20:51jo fokus blir lätt vikt, men det utesluter väl inte? folk som bantar är jur edan här, helt uppenbart! 🙂 Vi fortsätter ju och våra diskussioner likväl...
borgskalan stör ju en del för då ändras fokus med osv, och andra behöver den för annars måste man j
jo fokus blir lätt vikt, men det utesluter väl inte? folk som bantar är jur edan här, helt uppenbart! 🙂 Vi fortsätter ju och våra diskussioner likväl...
borgskalan stör ju en del för då ändras fokus med osv, och andra behöver den för annars måste man j
Quote from Funbeat user on 12 August 2006, 13:52Nej, inte av ondo, fick bara en sorglig vision av 90% bantare ... och att diskussionerna om bra ätande ständigt går över i frågan om vilken viktminskningsdiet som är bäst ...
Jag har ju själv haft ett viktmål (nedåt) så jag ska inte säga ngt egentligen,
Nej, inte av ondo, fick bara en sorglig vision av 90% bantare ... och att diskussionerna om bra ätande ständigt går över i frågan om vilken viktminskningsdiet som är bäst ...
Jag har ju själv haft ett viktmål (nedåt) så jag ska inte säga ngt egentligen,
Quote from John Lagerskog on 12 August 2006, 14:07Viktmål är väl ok om det focusera på motionen.
Viktmål är väl ok om det focusera på motionen.
Quote from Magnus Ahlstrand on 12 August 2006, 23:01Ja du har ju rätt Lingling, det fins e tendens till det på många sajter. Men vi är så många här som gillar träning så, det är nog ingen risk? 🙂
Ja du har ju rätt Lingling, det fins e tendens till det på många sajter. Men vi är så många här som gillar träning så, det är nog ingen risk? 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2006, 23:14Får hoppas det 🙂
Får hoppas det 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2014, 15:42Finns det något intresse att implementera följande;
-Vikt
-Midjemått
-Bröstmått
-Lårmått
-HalsmåttSom ett mål?
Hade varit guldvärt att få de som funktioner 🙂
Finns det något intresse att implementera följande;
-Vikt
-Midjemått
-Bröstmått
-Lårmått
-Halsmått
Som ett mål?
Hade varit guldvärt att få de som funktioner 🙂
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 13:10.
.
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 13:15.
.
Quote from Camilla Höög on 14 July 2014, 13:32Dubbla inlägg har ofta med att göra att man klickar 2 gånger på knappen "Spara inlägget" för att man tycker att det tar för lång tid alternativt att man dubbelklickar på knappen.
Du kan ju alltid redigera inlägget och stryka hela texten. Ersätt den med en
Dubbla inlägg har ofta med att göra att man klickar 2 gånger på knappen "Spara inlägget" för att man tycker att det tar för lång tid alternativt att man dubbelklickar på knappen.
Du kan ju alltid redigera inlägget och stryka hela texten. Ersätt den med en