Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 13:09Hörde honom prata i Kalmar, och råkade ha honom bredvid mig i växlingsområdet där. Snacka om pannben, och att fokusera på långdistans. Tempo och fart var helt ointressant för honom, allt fokus på att vara energieffektiv och mentalt stark.
Hörde honom prata i Kalmar, och råkade ha honom bredvid mig i växlingsområdet där. Snacka om pannben, och att fokusera på långdistans. Tempo och fart var helt ointressant för honom, allt fokus på att vara energieffektiv och mentalt stark.
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 17:42Och han började när han var totalt ur form vid 41 års ålder...
Att det aldrig är försent att börja fick plötsligt en ny innebörd!
Och han började när han var totalt ur form vid 41 års ålder...
Att det aldrig är försent att börja fick plötsligt en ny innebörd!
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 16:01Klassisk 40-års kris? 😉
Klassisk 40-års kris? 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 16:53Jäklar vilken kris i så fall 😀
Jäklar vilken kris i så fall 😀
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 16:54Enligt honom själv var det väl så att hans fru sa åt honom att han blivit så fet att halsen var bredare än öronen?
Enligt honom själv var det väl så att hans fru sa åt honom att han blivit så fet att halsen var bredare än öronen?
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 11:14Jag såg också programmet men fick inte klart för mig hur upplägget var. Är det ironmandistanser x 10 eller 10 ironman efter varandra?
Är det nonstop, eller lägger man sig och sover 8 timmar om dagen, alltså simma, sen cykla ett par mil, sova, cykla ett p
Jag såg också programmet men fick inte klart för mig hur upplägget var. Är det ironmandistanser x 10 eller 10 ironman efter varandra?
Är det nonstop, eller lägger man sig och sover 8 timmar om dagen, alltså simma, sen cykla ett par mil, sova, cykla ett p
Quote from Elias Engqvist on 3 October 2009, 12:31Det är ironmandistanser*10 men jag vet inte om man kör nonstop men jag tror det!
Det är ironmandistanser*10 men jag vet inte om man kör nonstop men jag tror det!
Quote from j sollerman on 3 October 2009, 12:51Han klarade de på 9 dagar?
Han klarade de på 9 dagar?
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 12:53Förra hösten körde han distansen gånger 10. alltså 3.6mil 180mil och 42mil
alltså simmade han först hela sträckan och sen cyklade hela och avslutade med 42 mil löoning.
i höst ska han köra en ironman om dagen i 10 dagar.
så varje morn går starten till en
Förra hösten körde han distansen gånger 10. alltså 3.6mil 180mil och 42mil
alltså simmade han först hela sträckan och sen cyklade hela och avslutade med 42 mil löoning.
i höst ska han köra en ironman om dagen i 10 dagar.
så varje morn går starten till en
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 13:50Han kan väl inte ha varit aktiv i 9 dagar konstant utan vila/sömn?
Han kan väl inte ha varit aktiv i 9 dagar konstant utan vila/sömn?