Quote from Funbeat user on 16 January 2014, 10:02Bara 23 dagar kvar till min andra ultra och den andra i Karlstad. Förra året var ett skadefyllt år och jag hoppas och tror att jag är starkare till årets upplaga. Förra året hade jag slarvat med vinterträningen och löpmusklerna dog efter 2,5h. I år har ja
Bara 23 dagar kvar till min andra ultra och den andra i Karlstad. Förra året var ett skadefyllt år och jag hoppas och tror att jag är starkare till årets upplaga. Förra året hade jag slarvat med vinterträningen och löpmusklerna dog efter 2,5h. I år har ja
Quote from Funbeat user on 16 January 2014, 10:04Linda- det var en hel skrälldus som föll ifrån förra året så jag skulle uppskatta dina chanser till hyfsat goda. 🙂
Linda- det var en hel skrälldus som föll ifrån förra året så jag skulle uppskatta dina chanser till hyfsat goda. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 21:34Oh jag hoppas du har rætt=)
Oh jag hoppas du har rætt=)
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 23:30E de någon som ändrat sig e ja fortf intressad 🙂
E de någon som ändrat sig e ja fortf intressad 🙂
Quote from Funbeat user on 4 February 2014, 12:51Jag hoppas arrangören tänker till, till nästa år och väljer en annan helg än den Svenska Rallyt går. Hotellpriserna för oss utsocknes blir horribla!
Scandic Klarälven försökte på fullt allvar ta ut det dubbla mot vad det normalt kostar att bo där.
Jag hoppas arrangören tänker till, till nästa år och väljer en annan helg än den Svenska Rallyt går. Hotellpriserna för oss utsocknes blir horribla!
Scandic Klarälven försökte på fullt allvar ta ut det dubbla mot vad det normalt kostar att bo där.