Quote from Guest on 30 October 2008, 09:56IF Göta presenterar nu för första gången ett ultralopp, Karlstad 6 timmars! Det gäller att springa eller gå så långt du kan under sex timmar. I ett lopp som detta går alla i mål samtidigt vilket är helt unikt!
Loppet avgörs inomhus och blir även här uni
IF Göta presenterar nu för första gången ett ultralopp, Karlstad 6 timmars! Det gäller att springa eller gå så långt du kan under sex timmar. I ett lopp som detta går alla i mål samtidigt vilket är helt unikt!
Loppet avgörs inomhus och blir även här uni
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 10:06Att springa på "200 metersoval med gummiunderlag" verkar faktiskt höjden av tristess. Nån som gjort det tidigare som kan argumentera emot? Det måste bli ganska trångt på en sån kort bana, eller?
Att springa på "200 metersoval med gummiunderlag" verkar faktiskt höjden av tristess. Nån som gjort det tidigare som kan argumentera emot? Det måste bli ganska trångt på en sån kort bana, eller?
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 10:20Snarare socialt..även om de hade 400m i Hallsberg i somras så höll de på i 6 dygn och jag tror inte att ngn klagade på tristess 😀
Snarare socialt..även om de hade 400m i Hallsberg i somras så höll de på i 6 dygn och jag tror inte att ngn klagade på tristess 😀
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 11:04Sex timmar på 200 meter doserad bana, känns inte som något min kropp längtar efter, snacka om ensidig belastning... Men många tycker det är toppen - good for them 🙂
Sex timmar på 200 meter doserad bana, känns inte som något min kropp längtar efter, snacka om ensidig belastning... Men många tycker det är toppen - good for them 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 11:05Hallsberg var väl dels utomhus och på en dubbelt så lång bana, så det känns inte jämförbart alls. Jag är skeptisk, men det kanske går över...
Hallsberg var väl dels utomhus och på en dubbelt så lång bana, så det känns inte jämförbart alls. Jag är skeptisk, men det kanske går över...
Quote from Fredric Lagerström on 30 October 2008, 11:14Det verkar som deltagarantalet är satt till max 50 pers. Så då blir det väl inte sååå trångt. Kan ju vara kul att få ett officiellt maradiplom med. Men jag skulle inte springa. Mentalt jobbigt tror jag.
Det verkar som deltagarantalet är satt till max 50 pers. Så då blir det väl inte sååå trångt. Kan ju vara kul att få ett officiellt maradiplom med. Men jag skulle inte springa. Mentalt jobbigt tror jag.
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 11:53Jag har sprungit 282varv på en 540meter lång inomhusbana (24h i Bislett). Ibland var det tråkigt, ibland var det roligt, ibland undrade man vad man sysslade med, ibland var man i extas. Direkt efter sa jag aldrig mer. Jag är inte anmäld till Bislett i år,
Jag har sprungit 282varv på en 540meter lång inomhusbana (24h i Bislett). Ibland var det tråkigt, ibland var det roligt, ibland undrade man vad man sysslade med, ibland var man i extas. Direkt efter sa jag aldrig mer. Jag är inte anmäld till Bislett i år,
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 12:106-dagars?
*plockar fram tvångströjan*
😉
6-dagars?
*plockar fram tvångströjan*
😉
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 12:39Helst inte, det blir så jobbigt att springa om man inte har armarna fria! 😉
Däremot kan du få plocka fram trunken och börja packa. Jag såg en på 6D i somras som hade 50 par skor med sig, så det behövs en väldigt stor trunk... 🙂
Helst inte, det blir så jobbigt att springa om man inte har armarna fria! 😉
Däremot kan du få plocka fram trunken och börja packa. Jag såg en på 6D i somras som hade 50 par skor med sig, så det behövs en väldigt stor trunk... 🙂
Quote from Lars Breström on 30 October 2008, 12:43Det här typen av lopp innebär mental träning på hög nivå.
Wow, jag vill vara med.
Toppen med ett lopp som ligger så pass tidigt på året också.
Och det kan inte vara tråkigare än att springa en mara på löpband, som vissa har gjort (inte jag)
Först ska min
Det här typen av lopp innebär mental träning på hög nivå.
Wow, jag vill vara med.
Toppen med ett lopp som ligger så pass tidigt på året också.
Och det kan inte vara tråkigare än att springa en mara på löpband, som vissa har gjort (inte jag)
Först ska min