Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 21:50Inomhus-Ultra har jag inte provat på ännu. Det låter jättespännande. (H:)
Inomhus-Ultra har jag inte provat på ännu. Det låter jättespännande. (H:)
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 22:33Kul, nästgårds för mig. Frågan är bara om alla andra är väldigt mycket bättre (#)
Är det någon mer än du, Sandra, från Kristinehamn som ska springa?
Kul, nästgårds för mig. Frågan är bara om alla andra är väldigt mycket bättre (#)
Är det någon mer än du, Sandra, från Kristinehamn som ska springa?
Quote from ellen olsson on 24 November 2008, 22:38Hmmm...
Jag har både ett par IceBug och två olika uppsättningar broddar till förfogande. I dagsläget tycker jag dock att det räcker gott att springa i mina Saucony Type A - utan "järnskrot".
Hmmm...
Jag har både ett par IceBug och två olika uppsättningar broddar till förfogande. I dagsläget tycker jag dock att det räcker gott att springa i mina Saucony Type A - utan "järnskrot".
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 23:30Ja, speciellt på inomhusbana, där är det inte så halt 😉
Ja, speciellt på inomhusbana, där är det inte så halt 😉
Quote from ellen olsson on 24 November 2008, 23:32Det blev visst fel tråd. Undrar just var tråden jag hade tänkt svara i tog vägen? 😉
Det blev visst fel tråd. Undrar just var tråden jag hade tänkt svara i tog vägen? 😉
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 13:18din tråd heter vinterträning eller nåt sånt (H)
din tråd heter vinterträning eller nåt sånt (H)
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 20:00Jag ha skickat en anmälan till IF Göta idag, hoppas det finns plats kvar 🙂
Jag ha skickat en anmälan till IF Göta idag, hoppas det finns plats kvar 🙂
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 20:2242 listade som anmälda på hemsidan, så nu börjar det bli ont om plats kvar!
42 listade som anmälda på hemsidan, så nu börjar det bli ont om plats kvar!
Quote from Funbeat user on 26 November 2008, 17:42Jag har betalat anmäningsavgiften idag. Hoppas jag inte ångrar mig alltför mycket (H:)
Jag har betalat anmäningsavgiften idag. Hoppas jag inte ångrar mig alltför mycket (H:)
Quote from Funbeat user on 26 November 2008, 18:10Nejdå, du kommer att ha jätteskoj! 😀
Nejdå, du kommer att ha jätteskoj! 😀