Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 12:1948 av 50 på listan så nu är det snart för sent att komma på att det hade varit kul att få vara med.
48 av 50 på listan så nu är det snart för sent att komma på att det hade varit kul att få vara med.
Quote from Fredrik Petersson on 17 December 2008, 21:54Också anmäld. Första gången för mig på ett 6H-lopp. Det ska bli kul. För övrigt så ökade dom atalet löpare till 60 st. Jag tror jag blev nr 59. 🙂
Också anmäld. Första gången för mig på ett 6H-lopp. Det ska bli kul. För övrigt så ökade dom atalet löpare till 60 st. Jag tror jag blev nr 59. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 23:40Enda anledningen jag tvekade var hur det skulle vara att köra 50 pers på en 200metersbana där endast en bana är odoserat, nu undrar jag hur det är att köra 60 på samma bana. Men jag har egentligen ingen aning då jag aldrig ens sprungit på en 200m bana så
Enda anledningen jag tvekade var hur det skulle vara att köra 50 pers på en 200metersbana där endast en bana är odoserat, nu undrar jag hur det är att köra 60 på samma bana. Men jag har egentligen ingen aning då jag aldrig ens sprungit på en 200m bana så
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 06:35Jag är också fundersam hur 60 personer ska få plats. Vi åker dit och ser hur det är.
Alla kör olika hastighet, det räcker med en sekunds ouppmärksamhet i 4 m/s.Förhoppningsvis blir det inga problem och alla kommer att ha en mycket kul tävling.
Jag är också fundersam hur 60 personer ska få plats. Vi åker dit och ser hur det är.
Alla kör olika hastighet, det räcker med en sekunds ouppmärksamhet i 4 m/s.
Förhoppningsvis blir det inga problem och alla kommer att ha en mycket kul tävling.
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 13:22Det borde funka om alla springer förbi på ytterbana, och vi blåbär får springa ifred "där nere". Fråga: Får man stanna och gå på toa?
Det borde funka om alla springer förbi på ytterbana, och vi blåbär får springa ifred "där nere". Fråga: Får man stanna och gå på toa?
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 17:37Jo det fungerar förhoppningsvis bra!
Tror varken arrangörer eller oss övriga löpare är så intresserade av att du uträttar dina behov på banan ;D
Jo det fungerar förhoppningsvis bra!
Tror varken arrangörer eller oss övriga löpare är så intresserade av att du uträttar dina behov på banan ;D
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 18:21Det måste man väl få, om man bara kliver av och på banan på samma ställe så att distansen blir rätt väl?
Det måste man väl få, om man bara kliver av och på banan på samma ställe så att distansen blir rätt väl?
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 17:53Nu är det bara fem veckor kvar till 6-timmars i Karlstad. Skulle vara kul och höra vilka "funbeatare" som är anmälda!
Själv har jag aldrig drömt om att springa i 6 timmar, men av någon outgrundlig anledning anmälde jag mig.
Nu är det bara fem veckor kvar till 6-timmars i Karlstad. Skulle vara kul och höra vilka "funbeatare" som är anmälda!
Själv har jag aldrig drömt om att springa i 6 timmar, men av någon outgrundlig anledning anmälde jag mig.
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 12:21Lars: Jag ska dit och flera andra löpare från Team Fakta också.
Vi ses med stor sannolikhet längs banan 😉
Lars: Jag ska dit och flera andra löpare från Team Fakta också.
Vi ses med stor sannolikhet längs banan 😉
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 13:35Liselott: Har du eller ngn annan i teamet sprungit 6 timmars förut? Är det något man ska tänka på?
Eller är det bara att ladda MP3n och köra på.
Liselott: Har du eller ngn annan i teamet sprungit 6 timmars förut? Är det något man ska tänka på?
Eller är det bara att ladda MP3n och köra på.