Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarKarlstad 6H
You need to log in to create posts and topics.

Det gick från början ut med att ta max 50 deltagare. Först till kvarn. Jag anmälde mig kvickt eftersom jag verkligen vill vara med på den tävlingen. Helt plötsligt hade de höjt taket till 60 deltagare. Är det ekonomin som har fått styra? Eller stort intre

Ska inte delta själv, men jag tränar ofta i hallen i fråga och jag har lite svårt att förstå (precis som du A-K) hur alla ska få plats. Vad jag förstår så har du provat banorna, och du märkte nog att doseringen i kurvorna är gjord för sprinterlöpning och

De flesta håller sig nog till innerbanan - ingen vill ju springa längre än nödvändigt, dosering eller ej.

Jag håller tummarna för att de vet vad de gör och förstår att alla inte springer i exakt samma fart...

Och att de inte utökade till 60 för att få mer pengar...

Oj vad negativ jag låter nu ^^

Men har aldrig sprungit på en 200m bana så har ingen aning om

Alltså, jag var skeptisk till det här från början, därför funderade jag inte ens en sekund på att anmäla mig. Men jag blir nästan lite ledsen när jag hör tongångarna nu. Att arrangörerna skulle ha ökat till 60 deltagare av ekonomiska skäl är ju helt befän

Kan inte hålla mig. 200m / 60 personer = över 3 meter per gubbe. Och då har man 3 stycken omkörnings filer att springa om på. Jämför man detta med ex gbg-varvet så kan det inte vara några problem då man sällan har 3 meter till närmsta person. Hade man nu

För att fortsätta liknelsen med Varvet: cirka 20% kommer väl aldrig till start f ö? Eller är det fler som avstår, har för mig attd et rör sig om cirka 20% iaf (kan minnas fel) 🙂

Det löser sig, om bara lite god vilja finns.

Nej, det kommer att gå bra.

Jadå, det är jag övertygad om. Jag kommer dit för att ha trevligt och springa, se hur långt jag kommer på min första tidsultra. Det kommer att bli en härlig upplevelse, det har jag redan bestämt mig för 🙂

Det ska bli kul att få träffa fler som är lika

Fredrika:

Det är mitt första lopp som är över 1mil och första loppet för säsongen så vill helst göra ett hyffsat resultat för att se hur jag står även om jag är medveten om att det inte är de bästa förutsättningarna.

MEN

Du har såklart rätt, det är k