Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 22:23Ett påpekande till, sen ger jag mig, men för upplysnings skull gäller längden 200 m den innersta av de doserade banorna. Den plana uppvärmningsbanan är alltså något kortare, vet inte säkert men den kan vara ca 195 m.
Hoppas verkligen att det blir ett lyck
Ett påpekande till, sen ger jag mig, men för upplysnings skull gäller längden 200 m den innersta av de doserade banorna. Den plana uppvärmningsbanan är alltså något kortare, vet inte säkert men den kan vara ca 195 m.
Hoppas verkligen att det blir ett lyck
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 22:28Daniel, jag menade verkligen ingen enskild, det vara bara att hela tråden lutade åt det hållet och det kändes lite sorgligt. För det är ju klart att det blir jättekul för er som ska vara med 🙂 Håller tummarna hursomelst.
Daniel, jag menade verkligen ingen enskild, det vara bara att hela tråden lutade åt det hållet och det kändes lite sorgligt. För det är ju klart att det blir jättekul för er som ska vara med 🙂 Håller tummarna hursomelst.
Quote from Ingela Linder on 8 January 2009, 23:35Hej,
Blir så trött!
Varför klagar så många, är ni inte kloka! 50 eller 60 pers. på en 200 meters bana.. stor skillnad?! 🙂
Håller med Daniel, det kommer inte bli några som helst problem!!Men vissa kan tydligen springa på 4 min/km vilket skulle sluta
Hej,
Blir så trött!
Varför klagar så många, är ni inte kloka! 50 eller 60 pers. på en 200 meters bana.. stor skillnad?! 🙂
Håller med Daniel, det kommer inte bli några som helst problem!!
Men vissa kan tydligen springa på 4 min/km vilket skulle sluta
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 23:59Men Anders, det var ju inte så Sören menade. Han pratade om att de doserade banorna var för sprint, och att det inte gick att springa där om man inte sprang snabbare än 4-minuterstempo... vilket man såklart inte gör på sextimmars.
Det skall bli spännand
Men Anders, det var ju inte så Sören menade. Han pratade om att de doserade banorna var för sprint, och att det inte gick att springa där om man inte sprang snabbare än 4-minuterstempo... vilket man såklart inte gör på sextimmars.
Det skall bli spännand
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 09:56Jag ska springa i Karlstad, naturligtvis har jag lägligt drabbats av influensasymtom, så uppladdningen går åt h-e.
Jag har haft problem med hälsenor förut, så jag blir lite orolig av vissa inlägg ovan. Finns det något man kan göra för att förebygga proble
Jag ska springa i Karlstad, naturligtvis har jag lägligt drabbats av influensasymtom, så uppladdningen går åt h-e.
Jag har haft problem med hälsenor förut, så jag blir lite orolig av vissa inlägg ovan. Finns det något man kan göra för att förebygga proble
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 12:42Tack, Fredrika, det är alltid svårt att lämna lite åsikter utan att nån känner sig trampad på tårna...
för det var aldrig min mening förstås, så jag ber om ursäkt om du har misstolkat mig, Anders! Mina 4 min/km håller jag på mina intervallpass...
Tack, Fredrika, det är alltid svårt att lämna lite åsikter utan att nån känner sig trampad på tårna...
för det var aldrig min mening förstås, så jag ber om ursäkt om du har misstolkat mig, Anders! Mina 4 min/km håller jag på mina intervallpass...
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 22:03Är taggad och i toppform inför loppet.
Gjorde sista 15Km-passet idag i bra tempo.Min målsättning är 325 varv (65 Km) 5.32 min/km eller 1.06 min/varv. Jag räknar lågt med 200 meter eftersom jag räknar med att springa på bana 3 eller 4. Trots det räknas f
Är taggad och i toppform inför loppet.
Gjorde sista 15Km-passet idag i bra tempo.
Min målsättning är 325 varv (65 Km) 5.32 min/km eller 1.06 min/varv. Jag räknar lågt med 200 meter eftersom jag räknar med att springa på bana 3 eller 4. Trots det räknas f
Quote from Fredrik Petersson on 29 January 2009, 06:25Glöm heller inte att klippa naglarna. Då sparar du inte bara vikt utan lite luftmotstånd också... 😉
Glöm heller inte att klippa naglarna. Då sparar du inte bara vikt utan lite luftmotstånd också... 😉
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 06:32Redan gjort. De är så korta att det svider.
Det som saknas nu är att sy upp en tävlingsdress som är inspirerad av Rosa panterns kreationer. http://www.rosapantern.com/ 🙂
Redan gjort. De är så korta att det svider.
Det som saknas nu är att sy upp en tävlingsdress som är inspirerad av Rosa panterns kreationer. http://www.rosapantern.com/ 🙂
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 10:04Peter: 65km är 5km längre än vad jag tänkte sikta på, men kan jag inte får binda ett rep mellan oss så du drar mig runt? ; )
Btw, borde man inte få stora risker skador om man springer på bana där det är lutning under så lång tid? Nu vet jag iof inte vad
Peter: 65km är 5km längre än vad jag tänkte sikta på, men kan jag inte får binda ett rep mellan oss så du drar mig runt? ; )
Btw, borde man inte få stora risker skador om man springer på bana där det är lutning under så lång tid? Nu vet jag iof inte vad