Quote from Guest on 29 April 2010, 18:59Information finns på :
http://www.ifgota.se/arr.jsp
Information finns på :
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 19:09OJ, vad roligt! Fast... Vilken kort bana?
OJ, vad roligt! Fast... Vilken kort bana?
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 21:07Kort? Den är ju hela 6 ggr så lång som Karlstad 6H inomhus!
Kort? Den är ju hela 6 ggr så lång som Karlstad 6H inomhus!
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 21:12Malin.
Den är för lång.
Testa ett 6H eller annat tidslopp. (t+)
Malin.
Den är för lång.
Testa ett 6H eller annat tidslopp. (t+)
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 21:18Jag har sprungit ett 6h-lopp och då var banan ca 1200 meter (i Hallsberg). Tycker det var OK. Undrar om jag ska springa i Karlstad...
Jag har sprungit ett 6h-lopp och då var banan ca 1200 meter (i Hallsberg). Tycker det var OK. Undrar om jag ska springa i Karlstad...
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 21:26Samma dag som bl.a. Stockholm Halvmarathon och Hultsfred Marathon.
Men ett nytt lopp är alltid en sockerbit för samlarna.
Samma dag som bl.a. Stockholm Halvmarathon och Hultsfred Marathon.
Men ett nytt lopp är alltid en sockerbit för samlarna.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 21:42Passar perfekt,vem vill springa "bara" en halvmara.dessutom går det ju Ultra i Skövde i Aug,härligt
Passar perfekt,vem vill springa "bara" en halvmara.dessutom går det ju Ultra i Skövde i Aug,härligt
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 22:10Haha jaha, ok, OJ vad lång bana! 😀
Haha jaha, ok, OJ vad lång bana! 😀
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 10:00Efter 3 timmar tänker man ändå inte på var man springer,lite guldfisk varning.Sprang oxå i Hallsberg förra året med tanke på hur det såg ut i den lilla byn var det nog lika gott att man sprang runt på en bana som var ca 1200m:-)
Efter 3 timmar tänker man ändå inte på var man springer,lite guldfisk varning.Sprang oxå i Hallsberg förra året med tanke på hur det såg ut i den lilla byn var det nog lika gott att man sprang runt på en bana som var ca 1200m:-)
Quote from Mari Johansson on 30 April 2010, 10:56Guldfisklöpning? Skrattar gott. Den var faktiskt riktigt bra... 🙂
Guldfisklöpning? Skrattar gott. Den var faktiskt riktigt bra... 🙂