Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 11:34Jag hittade inte informationen när loppet startade så jag e-postade arrangören och frågade.
Starttid 10:00 var svaret.
Jag hittade inte informationen när loppet startade så jag e-postade arrangören och frågade.
Starttid 10:00 var svaret.
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 18:21Lite hög anmälningsavgift. Dock ingår i den buffé, logi och nattklubb(?).
Lite hög anmälningsavgift. Dock ingår i den buffé, logi och nattklubb(?).
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 21:50Bra uppvärmning inför nästkommande helgs 100 eller 50 km i Uppsala! (t+)
Bra uppvärmning inför nästkommande helgs 100 eller 50 km i Uppsala! (t+)
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 22:18Nu har jag anmält mig!
Nu har jag anmält mig!
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 22:25Gott Malin! Kör hårt.
För egen del är det lite för långt att åka för att springa så kort, men buffé är min favoriträtt så kanske ändå...
Gott Malin! Kör hårt.
För egen del är det lite för långt att åka för att springa så kort, men buffé är min favoriträtt så kanske ändå...
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 23:40Efter ett par veckors beslutsvånda har jag beslutat mig för Sthlms Halvmara för att den är på hemmaplan i ett för övrigt tight tävlingsschema. Men för er som kan, häng på den här 6-timmarstävlingen. IF Göta är en toppenarrangör så det blir nog ett minnesv
Efter ett par veckors beslutsvånda har jag beslutat mig för Sthlms Halvmara för att den är på hemmaplan i ett för övrigt tight tävlingsschema. Men för er som kan, häng på den här 6-timmarstävlingen. IF Göta är en toppenarrangör så det blir nog ett minnesv
Quote from Mari Johansson on 28 June 2010, 23:46Skulle vilja köra denna, men det verkar som om jag åker på att jobba den helgen... #¤*@%&*#
Skulle vilja köra denna, men det verkar som om jag åker på att jobba den helgen... #¤*@%&*#
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 00:44Men grabbar!!! 🙁
Men grabbar!!! 🙁
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 20:44Anmäld.
Anmäld.