Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 21:00Manhattan Transformer?
Manhattan Transformer?
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 21:04Ha ha, klockren!
Ha ha, klockren!
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 21:09Finns inga ramar som håller för dom bålmusklerna. 🙂
Finns inga ramar som håller för dom bålmusklerna. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 21:11Annars är inte uthållighet något adelsmärke för russinnötterna.
Annars är inte uthållighet något adelsmärke för russinnötterna.
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 21:25russinnötterna? LOL.. jag fattar inte kopplingen men det var roligt ändå.
menar du de ser ut som russin eller..angående händerna - när jag började cykla (jag är nybörjare) så domnade händerna hela tiden, men det har minskat med tiden. har sådana där
russinnötterna? LOL.. jag fattar inte kopplingen men det var roligt ändå.
menar du de ser ut som russin eller..
angående händerna - när jag började cykla (jag är nybörjare) så domnade händerna hela tiden, men det har minskat med tiden. har sådana där
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 21:34Dopade testiklar ser ut som russin o är ungefär lika bra i reproduktionssyfte.
Dopade testiklar ser ut som russin o är ungefär lika bra i reproduktionssyfte.
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 21:41Det var nog inte lite anabola som byggde den kroppen...
Det var nog inte lite anabola som byggde den kroppen...
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 21:44Öl, kanske, Daniel?
Öl, kanske, Daniel?
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 22:28Öl bygger bra! Fast mest "midskepps"...
Och karpaltunnelsyndromet botas direkt efter intagandet av denna bvitamin-berikade "medicin" (t+)
Verkan avtar dock snabbt, då man måste förnya medicineringen omgående!
Öl bygger bra! Fast mest "midskepps"...
Och karpaltunnelsyndromet botas direkt efter intagandet av denna bvitamin-berikade "medicin" (t+)
Verkan avtar dock snabbt, då man måste förnya medicineringen omgående!
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 22:29Stackarn som måste gå bredbent och hålla upp armarna hela tiden för att se bra ut (H) Hur gör han när han äter, sova, XX eller YY?
Stackarn som måste gå bredbent och hålla upp armarna hela tiden för att se bra ut (H) Hur gör han när han äter, sova, XX eller YY?