Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatKartor i dagboken?
You need to log in to create posts and topics.

Kartorna är en supertrevlig funktion men jag har ett önskemål. Varför inte kunna lägga in en karta i anteckningarna när man registrerar aktivitet. Då skulle man kunna se vilken runda man gick/cyklade etc. just den dagen. Alternativt att man har en ny fli

Eller varför inte samla alla rundor i diskussionsgrupper som Olle gjort med löprundor och jag börjar göra med kanotturer. Sedan skulle man kunna länka till dess rundor från träningsdagboken, För att minska ned antalet rundor att välja mellan skulle man ku

Har svårt att tro att så många är intresserade av fröken Karjalainens konstiga rundor i byhålan Boden dock.

Min plan är att man ska kunna koppla en träningspost till en runda men att rundan ska vara ett diskussionsinlägg först. På så vis ökar chanserna att få riktigt många rundor.

Lite kul ar det dock att komma till en ny plats och via funbeat hitta en bra loprunda...

Kommer troligen upp norrut typ "Lappland" i sommar pa vag mot Nordkap ...

Ps. vi startar i Lule

Hmmm. Tror inte Boden ligger i Lappland 😉

Olle: Ok det kan ju fungera det oxå.
Magnus: Boden ligger i Norrbotten precis som Luleå men om ni skall till Nordkap vet jag inte om man passerar Boden, lite dålig koll på vilken väg man tar lämpligast.

> Har svårt att tro att så många är intresserade av fröken Karjalainens konstiga rundor i byhålan Boden dock.

Jag är minst lika intresserad av dem som av alla fåniga rundor i Stockholmstrakten... 🙂

Och vad skulle vara fånigt med rundor i Stockholmstrakten?

ooo, fight fight!! 😉
Jag är glad för alla förslag till rundor ... Have bike will travel :O)