Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatKartproblem
You need to log in to create posts and topics.

Ska just rita upp en ny sträcka från Lassbacken i norrfjärden 8utanför piteå) och sedan bort mot avastranden/avastrandsvägen. Hela vägen bort dit avastrandsvägen börjar går det super bra, allt precis som vanligt. Och sen helt plötsligt så vill markören in

Det du ska göra är att prova igen. Eventuellt så startar du om webbläsaren först. Det fungerar, men ibland verkar det bli något tillfälligt fel. Jag har aldrig råkat ut för det.

Jag har också råkat ut för samma sak ett antal ggr. Mycket irriterande om det är en längre sträcka man vill ha reda på och det slutar fungera när man gjort 3/4 av sträckan, eller inte fungerar alls.
Är det på FunBeat, Google eller min dator det är problem

Se om ni får något felmeddelande i webbläsaren när det inträffar.

Första gången jag provade var igår, då kom jag ända bort till avastrandsvägen, en sträcka på ca 1 km, sen gick det inte. Innan idag när jag skulle ut på den här rundan så tänkte jag se hur lång den var, så jag försökte igen, samma sak då. Sen skrev jag in

Feltänkt!

För att förtydliga: Med felmeddelanden så menar jag de i felkonsollen i Firefox eller som dyker upp som en liten gul triangel i vänstra hörnet i IE...eller vilken webbläsare man nu använder.

Sedan kan det vara intressant att få veta version på webbläsare

Jag har fått ovanstående problem också i MIE och då får man en gul triangel nere tv - då måste man starta om Explorer för att börja om!

det är nyaste versionen av internet explorer på en windows vista dator, bärbar. Omstarter har gjorts flera gånger.

Och helt plötsligt fungerade det... Dessa mystiska buggar... 8.76 km blev rundan i alla fall 😀