Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatKartproblem
You need to log in to create posts and topics.

Jag har också haft det problemet, men jag fick det bara när jag använde internet exploer, sen bytte jag till Firefox och då har det inte krånglat en enda gång!!

Så mitt råd är att byta till Firefox istället!

Ibland har jag haft problem med V&S:s Explorer.

Känner mig hopplöst efter i den här "Tech"-frågan men jag har inga problem med IE7. Kör iofs XP så jag har ju inga Vista-problem då, hoppas att det löser sig för er i alla fall.

Jag kör med både IE och Firefox. Olika webbplatser fungerar olika bra med olika webbläsare. Om det inte fungerar med den ena så byter man tillfälligt till den andra.
Firefox är dock mitt förstaval. IE är så långsam att arbeta med och har inte lika smidig

Safari är ännu snabbare, fast då måste du ha MacOS X eller någon sunkig Windoze.

Safari finns för PC med o funkar kalas.

>Safari är ännu snabbare, fast då måste du ha MacOS X eller någon sunkig Windoze.
Ja där täckte du ju bara in 99% av sveriges datoranvändare...

Jag älskar Firefox! (H:) Innan jag provade Firefox hade jag IE6 och sedan IE7 och ville absolut inte prova något annat. Sedan fick vi bara använda Firefox på våra skoldatorer... Då blev jag ju tvungen att prova Firefox, hur skulle jag annars kunna surfa ;

Anders: Safari finns inte för PC utan för Windows och MacOS, men det finns inte (ännu) för Linux, det är det Fredrik försöker säga!

Men, det hindrar ju inte att Safari är jäkligt snabbt och om man nu har Windows eller MacOS ska man definitivt prova det!