Quote from Guest on 12 August 2010, 11:35Jag vet inte om denna önskan varit uppe tidigare eller om möjligheten redan finns men jag tror inte det: jag skulle vilja att man kan välja att kategorisera sin blogg och/eller sida, frivilligt. Som läsare skulle det vara roligt att kunna söka efter blogg
Jag vet inte om denna önskan varit uppe tidigare eller om möjligheten redan finns men jag tror inte det: jag skulle vilja att man kan välja att kategorisera sin blogg och/eller sida, frivilligt. Som läsare skulle det vara roligt att kunna söka efter blogg
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 11:45Jo det vore en bra idé. Som det är nu är det stört omöjligt att hitta den där bloggen man skrev om nån gång om man inte vet rubriken exakt och kan googla.
Jo det vore en bra idé. Som det är nu är det stört omöjligt att hitta den där bloggen man skrev om nån gång om man inte vet rubriken exakt och kan googla.
Quote from Bengt Askerfelt on 13 August 2010, 10:12Verkar inte som någon uppror i denna fråga direkt 😉 Jag vill i alla fall JÄTTEGÄRNA kunna söka efter andra 35+ kvinnor med familj som tränar cykel som exempel... nu drunknar många bra bloggar i strömmen och jag ser ibland bara bloggar från 22-åriga sing
Verkar inte som någon uppror i denna fråga direkt 😉 Jag vill i alla fall JÄTTEGÄRNA kunna söka efter andra 35+ kvinnor med familj som tränar cykel som exempel... nu drunknar många bra bloggar i strömmen och jag ser ibland bara bloggar från 22-åriga sing
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 10:31Det här med nyckelord tycker jag låter enkelt och bra. Jag har en blogg på blogspot. Där anger man nyckelord vilket gör att en del utomstående trillat in på sidan och skickat uppskattande kommentarer.
Det här med nyckelord tycker jag låter enkelt och bra. Jag har en blogg på blogspot. Där anger man nyckelord vilket gör att en del utomstående trillat in på sidan och skickat uppskattande kommentarer.
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 11:09Ja det är en rätt bra idé. Ibland gillar jag att bara kolla det totala flödet, men att kunna leta efter olika sorters likasinnade är intressant.
Ja det är en rätt bra idé. Ibland gillar jag att bara kolla det totala flödet, men att kunna leta efter olika sorters likasinnade är intressant.
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 12:06De 35+ med familj och barn kanske inte har så mycket tid att hänga på Funbeat - därav avsaknaden av uppror?
De 35+ med familj och barn kanske inte har så mycket tid att hänga på Funbeat - därav avsaknaden av uppror?
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 12:15Jag tycker också - trots avsaknaden av uppror - att det är en bra idé.
Det är inte alldeles lätt att hitta slackers i begynnande medelålder och med intresse för starköl och poesi här.
Jag tycker också - trots avsaknaden av uppror - att det är en bra idé.
Det är inte alldeles lätt att hitta slackers i begynnande medelålder och med intresse för starköl och poesi här.
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 12:20Sjung o gudinna om vreden som brann hos Peliden akillevs.... är det enda jag minns sen slank det ner en Chimay... till.
Sjung o gudinna om vreden som brann hos Peliden akillevs.... är det enda jag minns sen slank det ner en Chimay... till.
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 12:21Förlåt för att jag blev OT.
Förlåt för att jag blev OT.
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 12:30Han fanns ej bland de döda där och därför vill jag dö ...
Han fanns ej bland de döda där och därför vill jag dö ...