Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag vet inte om denna önskan varit uppe tidigare eller om möjligheten redan finns men jag tror inte det: jag skulle vilja att man kan välja att kategorisera sin blogg och/eller sida, frivilligt. Som läsare skulle det vara roligt att kunna söka efter blogg

Jo det vore en bra idé. Som det är nu är det stört omöjligt att hitta den där bloggen man skrev om nån gång om man inte vet rubriken exakt och kan googla.

Verkar inte som någon uppror i denna fråga direkt 😉 Jag vill i alla fall JÄTTEGÄRNA kunna söka efter andra 35+ kvinnor med familj som tränar cykel som exempel... nu drunknar många bra bloggar i strömmen och jag ser ibland bara bloggar från 22-åriga sing

Det här med nyckelord tycker jag låter enkelt och bra. Jag har en blogg på blogspot. Där anger man nyckelord vilket gör att en del utomstående trillat in på sidan och skickat uppskattande kommentarer.

Ja det är en rätt bra idé. Ibland gillar jag att bara kolla det totala flödet, men att kunna leta efter olika sorters likasinnade är intressant.

De 35+ med familj och barn kanske inte har så mycket tid att hänga på Funbeat - därav avsaknaden av uppror?

Jag tycker också - trots avsaknaden av uppror - att det är en bra idé.
Det är inte alldeles lätt att hitta slackers i begynnande medelålder och med intresse för starköl och poesi här.

Sjung o gudinna om vreden som brann hos Peliden akillevs.... är det enda jag minns sen slank det ner en Chimay... till.

Förlåt för att jag blev OT.

Han fanns ej bland de döda där och därför vill jag dö ...

12