Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 12:38Kraftfullare hos Björkeson:
Vreden, gudinna, besjung som brann hos Peliden Achillevs.Skål!
Kraftfullare hos Björkeson:
Vreden, gudinna, besjung som brann hos Peliden Achillevs.
Skål!
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 12:39Jag är 35+ med barn men blandar mig gärna med 22-åriga vältränade singlor. Så om man kan söka upp dem med nyckelord, så (t+)
Jag är 35+ med barn men blandar mig gärna med 22-åriga vältränade singlor. Så om man kan söka upp dem med nyckelord, så (t+)
Quote from Jan Lundquist on 13 August 2010, 13:16I så fall tycker jag man ska ha ett besöksfilter också. Typ: jag vill INTE ha besök av raggande män 35+ De kunde slussas vidare till någon annan sida 🙂
I så fall tycker jag man ska ha ett besöksfilter också. Typ: jag vill INTE ha besök av raggande män 35+ De kunde slussas vidare till någon annan sida 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 13:17*skrattar* 😉
*skrattar* 😉
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 14:06🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 19:39Men förutom det då Stina B...har du några planer inför helgen typ....ehe
Men förutom det då Stina B...har du några planer inför helgen typ....ehe
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 22:29Nedan några förslag jag skickade för något år sedan. För att spinna vidare på diskussionen här så skulle man, som jag föreslår nedan, kunna sätta sina egna taggar på personer, diskussioner mm för att kunna hitta dom, men i denna diskussion ser jag ju ocks
Nedan några förslag jag skickade för något år sedan. För att spinna vidare på diskussionen här så skulle man, som jag föreslår nedan, kunna sätta sina egna taggar på personer, diskussioner mm för att kunna hitta dom, men i denna diskussion ser jag ju ocks
Quote from Jan Lundquist on 15 August 2010, 18:08Hej Kjell 😉 Hoppas du haft en bra helg!
Jag har haft en bra helg, jag har spenderat den med en mycket trevlig man, 35+ och med barn. Förhoppningsvis blir det många fler (L)
Hej Kjell 😉 Hoppas du haft en bra helg!
Jag har haft en bra helg, jag har spenderat den med en mycket trevlig man, 35+ och med barn. Förhoppningsvis blir det många fler (L)
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 18:12Grattis, hur många barn ska ni ha?
Grattis, hur många barn ska ni ha?
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 18:42Det är fler 35+ män Stina vill ha fattar jag det som. Och barn ska de ha också - check!
Det är fler 35+ män Stina vill ha fattar jag det som. Och barn ska de ha också - check!