Quote from Berit Bengtson on 15 March 2009, 09:23Plus och minus med 36/46 beroro på hur du har tänkt att använda CXen.
För mig skulle det inte funka, men då tävlar jag inte i CX.Enklaste sättet, att kolla upp om det funkar för en själv, är väl att använda en hastighets/utväxlings-kalkylator
http://she
Plus och minus med 36/46 beroro på hur du har tänkt att använda CXen.
För mig skulle det inte funka, men då tävlar jag inte i CX.
Enklaste sättet, att kolla upp om det funkar för en själv, är väl att använda en hastighets/utväxlings-kalkylator
http://she
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 12:26Jag kör 39/47 och 12-25 på min cross. På grusväg eller i skogen så finns det alltid en växel som passar, och 47:an fram gör att jag kan gnugga landsväg med dubbdäck i den stockholmska vintern utan att behöva växla fram.
Jag kör 39/47 och 12-25 på min cross. På grusväg eller i skogen så finns det alltid en växel som passar, och 47:an fram gör att jag kan gnugga landsväg med dubbdäck i den stockholmska vintern utan att behöva växla fram.
Quote from Berit Bengtson on 15 March 2009, 14:33Fredrik Bergljung påstod:
> 47:an fram gör att jag kan gnugga landsväg med dubbdäck
> i den stockholmska vintern utan att behöva växla fram.Det är inte alla som vill, eller orkar, hålla hastigheter >17km/h i vinterväglag.
Inte ens i Sthlm.
Fredrik Bergljung påstod:
> 47:an fram gör att jag kan gnugga landsväg med dubbdäck
> i den stockholmska vintern utan att behöva växla fram.
Det är inte alla som vill, eller orkar, hålla hastigheter >17km/h i vinterväglag.
Inte ens i Sthlm.