Quote from Guest on 27 July 2012, 13:41Verkar det vara svårt att få tag på. Hittade dessa men blev osäker på om de fungerar med Athena.
http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=CAM0207&avd=2&Ref=&artgrp=11911&visa=1-32&Sort=Beskr&Visn=Std
Verkar det vara svårt att få tag på. Hittade dessa men blev osäker på om de fungerar med Athena.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 13:51Köp kedjelås istället.
Köp kedjelås istället.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 18:41Jag skulle lyssna på David och köpa kedjelås. T.ex. detta.
KMC, Missing link för 11s kedja, 2-pack, för 119:-http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=2&extra=&Ref=&funk=visa_artikel&artnr=KMC0001
Tyvärr är de tillfälligt slut och d
Jag skulle lyssna på David och köpa kedjelås. T.ex. detta.
KMC, Missing link för 11s kedja, 2-pack, för 119:-
Tyvärr är de tillfälligt slut och d
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 20:02Kör då med Shimano, säkra kort ...
Kör då med Shimano, säkra kort ...
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 20:19Passar dåligt till en 11delad "campa" kedja.
Vänligen
P.
Passar dåligt till en 11delad "campa" kedja.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 21:38Jo, men när man ändå ska byta kedjan, kan man passa på och byta ut andra komponenter till något som finns på hyllan 🙂
Jo, men när man ändå ska byta kedjan, kan man passa på och byta ut andra komponenter till något som finns på hyllan 🙂
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 21:44Jag har faktisk kjedjelås men sen hade vi en diskussion på jobbet och många menade att kjedjelås kunde ge problem med växlingen och då var det bättre med nitar.
Jag skall inte byta kjedja, bara ge den en ordentlig rengöring. 🙂
Jag har faktisk kjedjelås men sen hade vi en diskussion på jobbet och många menade att kjedjelås kunde ge problem med växlingen och då var det bättre med nitar.
Jag skall inte byta kjedja, bara ge den en ordentlig rengöring. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 23:53"Jag skall inte byta kjedja, bara ge den en ordentlig rengöring"
Och därför är det bra med lås. För du sätter inte tillbaka en gammal nit, tycker jag. Visst det går. Men det är inte rätt;)
Vänligen
P.
"Jag skall inte byta kjedja, bara ge den en ordentlig rengöring"
Och därför är det bra med lås. För du sätter inte tillbaka en gammal nit, tycker jag. Visst det går. Men det är inte rätt;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 07:36P: en gammal nit skulle jag inte sätta dit. Den bryts väl av när man tar bort den eller?
P: en gammal nit skulle jag inte sätta dit. Den bryts väl av när man tar bort den eller?
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 15:21Ja, helt rätt. Man sätter inte tillbaka en gammal nit. Men nej dom bryts inte av och ja det går att sätta tillbaka den, om man vill. Men det är inte att rekommendera.
Vänligen
P.
Ja, helt rätt. Man sätter inte tillbaka en gammal nit. Men nej dom bryts inte av och ja det går att sätta tillbaka den, om man vill. Men det är inte att rekommendera.
Vänligen
P.