Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 20:59Nu är jag ingen kung på kedjor, men är det inte så att har man 11-delat måste man "svetsa" dit niten jämfört med 10-delat och lägre? När jag skulle köpa nitverktyg förra året var det väääldigt stor prisskillnad på de verktyg som klarade 11-delat jämfört m
Nu är jag ingen kung på kedjor, men är det inte så att har man 11-delat måste man "svetsa" dit niten jämfört med 10-delat och lägre? När jag skulle köpa nitverktyg förra året var det väääldigt stor prisskillnad på de verktyg som klarade 11-delat jämfört m
Quote from ellen olsson on 28 July 2012, 21:16Kollade du bara på Campas egna verktyg? De har alltid varit svindyra...
Kollade du bara på Campas egna verktyg? De har alltid varit svindyra...
Quote from ellen olsson on 28 July 2012, 21:17Å andra sidan så är det bäst att köra med kedjelås. Att bryta och kapa kedjor går att klara med lite sämre doningar.
Å andra sidan så är det bäst att köra med kedjelås. Att bryta och kapa kedjor går att klara med lite sämre doningar.
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 22:05Fredrik: kommer inte ihåg, var på CC och fick hjälp att välja...
Fredrik: kommer inte ihåg, var på CC och fick hjälp att välja...