Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 22:09Ha koll på Svenska Marathonsällskapets hemsida för där kommer det upp i skaplig tid innan avfärd. Vi kör en gruppresa som blir billigare än om man åker själv plus lite extra service med startkuvertet direkt då du kommer av fartyget etc,etc...
Sen kan jag
Ha koll på Svenska Marathonsällskapets hemsida för där kommer det upp i skaplig tid innan avfärd. Vi kör en gruppresa som blir billigare än om man åker själv plus lite extra service med startkuvertet direkt då du kommer av fartyget etc,etc...
Sen kan jag
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 14:18OBS att man bokar resan för sig (anlita med fördel BTS i Trollhättan, som brukar sköta det utmärkt), men att det är separat anmälan till loppet via hemsidan:
www.kiel-marathon.de
Brukar vara en något omständlig procedur, där betalningen går via Davengo.
OBS att man bokar resan för sig (anlita med fördel BTS i Trollhättan, som brukar sköta det utmärkt), men att det är separat anmälan till loppet via hemsidan:
Brukar vara en något omständlig procedur, där betalningen går via Davengo.
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 10:18Jepp, lurar på ett fjärde lopp nere i Kiel. Ses där 🙂
Jepp, lurar på ett fjärde lopp nere i Kiel. Ses där 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 21:40Så där! NU har Roger äntligen skickat inbjudan. Jag tänker mig en herrhytt med fönster, dusch och WC. Vilka är på? 😀 ´1085-1475 kr!!! (Exklusive lopp, men med färja, hytt, frukostar och middag på lördagen)
Som hittat. Tycker du att priset är i överkant
Så där! NU har Roger äntligen skickat inbjudan. Jag tänker mig en herrhytt med fönster, dusch och WC. Vilka är på? 😀 ´1085-1475 kr!!! (Exklusive lopp, men med färja, hytt, frukostar och middag på lördagen)
Som hittat. Tycker du att priset är i överkant
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 09:26Janne Paraniak ringde mig igår då jag satt å sov på bussen hem från kneget. Han meddelade att jag nu kunde vidarebefodra den underbara nyheten att Sv Marathonsällskapet äfvenledes det kommande så underbart efterlängtade 2010 kommer att anordna en gruppres
Janne Paraniak ringde mig igår då jag satt å sov på bussen hem från kneget. Han meddelade att jag nu kunde vidarebefodra den underbara nyheten att Sv Marathonsällskapet äfvenledes det kommande så underbart efterlängtade 2010 kommer att anordna en gruppres
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 16:28Så då har man bokat resa och anmält sig till halvmaran. Skall bli kul att springa fram och tillbaka efter kajen igen, hoppas på lika bra löpväder som ifjol. 🙂
Så då har man bokat resa och anmält sig till halvmaran. Skall bli kul att springa fram och tillbaka efter kajen igen, hoppas på lika bra löpväder som ifjol. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 11:06Nu är bansträckningen ändrad till 7 kms varv, nu kan det bli snurrigt värre för de som skall springa maratondistansen. Tur att man bara behöver springa 3 varv. 😉
Nu är bansträckningen ändrad till 7 kms varv, nu kan det bli snurrigt värre för de som skall springa maratondistansen. Tur att man bara behöver springa 3 varv. 😉