Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarKiel marathon
You need to log in to create posts and topics.

12

Ha koll på Svenska Marathonsällskapets hemsida för där kommer det upp i skaplig tid innan avfärd. Vi kör en gruppresa som blir billigare än om man åker själv plus lite extra service med startkuvertet direkt då du kommer av fartyget etc,etc...
Sen kan jag

OBS att man bokar resan för sig (anlita med fördel BTS i Trollhättan, som brukar sköta det utmärkt), men att det är separat anmälan till loppet via hemsidan:

http://www.kiel-marathon.de

Brukar vara en något omständlig procedur, där betalningen går via Davengo.

Jepp, lurar på ett fjärde lopp nere i Kiel. Ses där 🙂

Så där! NU har Roger äntligen skickat inbjudan. Jag tänker mig en herrhytt med fönster, dusch och WC. Vilka är på? 😀 ´1085-1475 kr!!! (Exklusive lopp, men med färja, hytt, frukostar och middag på lördagen)

Som hittat. Tycker du att priset är i överkant

Janne Paraniak ringde mig igår då jag satt å sov på bussen hem från kneget. Han meddelade att jag nu kunde vidarebefodra den underbara nyheten att Sv Marathonsällskapet äfvenledes det kommande så underbart efterlängtade 2010 kommer att anordna en gruppres

Så då har man bokat resa och anmält sig till halvmaran. Skall bli kul att springa fram och tillbaka efter kajen igen, hoppas på lika bra löpväder som ifjol. 🙂

Nu är bansträckningen ändrad till 7 kms varv, nu kan det bli snurrigt värre för de som skall springa maratondistansen. Tur att man bara behöver springa 3 varv. 😉

12