Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatKilometer / Timme
You need to log in to create posts and topics.

12

Klurade lite på sammanfattningen på ens träning, och tyckte att hur långt man har rört sig per timme kändes lite fel. Jag får en känsla av att den räknar ihop all tid som man har lagt in, och alla kilometer tal, vilket borde bli väldigt fel, för alla gån

Du kan ju filtrera och bara visa det som ar langre an x km... eller annat...

Du har
11 pass 307 min 54 km

vilket ger
Totalt antal minuter: 307 min
Total sträcka: 54 km
Antal träningspass: 11
Antal dagar med träning: 11 (20% av alla dag

Jo jag ser det, men jag tycker fortfarande det är missvisande 😛

Missvisande ?!?!

visar nog tyvarr det du gjort...

eller vad vill du se...

"hur långt man har rört sig per kilometer kändes lite fel" lite lustig formulering 🙂

Så bara för att jag inte har kilometer tal på alla promenader jag tar så måste man filtrera bort de promenader jag har tagit utan att jag skriviit in kilometer för att se hur långt jag har gått på en viss tid?
Det handlar ju inte om att jag INTE har gått

Marie: När du skrev "Hur långt du har gått per km antar att du mena hur långt i min".
Jag kan bara gissa att om du har missat att lägga in distans på hälften av dina promenaden men alltid lagt in tid kommer det att se ut som att du ha gått dubbel så fort

Jag redigerade det dära lite felet, är lite trött 😛

Det som händer blir ju att det ser ut som om jag går väldigt långsamt, alltså få kilometer på väldigt lång tid. Tror det står 47min/km typ. Och det blir då alltså det första intrycket folk ser om de lä

Jag håller med. Jag brukar skriva in alla cyklade kilometrar, men skriver bara tid på det jag tycker är "träning" i någon form.

Jo jag har också funderat på det, nu startar passäsongen igen, hur många km lägger man på ett
styrketräningspass? kickbox? Core? Spinning? Aerobics? Eller simning för den delen? Matar man in både löpning/promenader, skidåkning, simning och cykling så är d

Fragan ar mer vad du vill ha....

Tror inte att folk sitter och kollar in hur andra gar och reagerar pa det etc...

Vissa reggar bara matchotraningar andra reggar dans och ater andra reggar 300 minuter per dag pga av att dom gar pa jobbet....

Min ide med

12