Quote from Pernilla Rasmusson on 29 August 2006, 22:14Jag håller helt med dig, Marie, har också tänkt på det.
Endast de pass där man registrerat längd i kilometer borde vara med i den totala uträkningen. Det känns helt klart mest logiskt...
Jag håller helt med dig, Marie, har också tänkt på det.
Endast de pass där man registrerat längd i kilometer borde vara med i den totala uträkningen. Det känns helt klart mest logiskt...
Quote from Funbeat user on 29 August 2006, 22:18Tycker även att det skulle kunna finnas en kcal / timme och kcal / km om man har registrerat de värdena. Men då kan de ju bara räknas på de ställen där alla värdena finns.
Och sidan är ju till för användarna, så det är väl bra om man yttrar sig om hur man
Tycker även att det skulle kunna finnas en kcal / timme och kcal / km om man har registrerat de värdena. Men då kan de ju bara räknas på de ställen där alla värdena finns.
Och sidan är ju till för användarna, så det är väl bra om man yttrar sig om hur man
Quote from Panama B on 30 August 2006, 08:46Problemt för Olle som på sin fritid kodar denna site är nog att göra så att det passar alla....
Cyklar du och paddlar etc. så blir km och tid fel om du inte filtrerar resp. idrott ...
Kolla in diagram funktionen där har du alla möjliga och omöjliga val
Problemt för Olle som på sin fritid kodar denna site är nog att göra så att det passar alla....
Cyklar du och paddlar etc. så blir km och tid fel om du inte filtrerar resp. idrott ...
Kolla in diagram funktionen där har du alla möjliga och omöjliga val
Quote from Funbeat user on 30 August 2006, 09:45Jo, men jag håller med om att pass där man öht inte angett distans (som en del av de jag räknade upp) inte borde räknas in.
Alla tränar inte enbart distansformer, somliga av oss är blandmissbrukare 😉
Och ja: Vi kan önska, men vi kan inte kräva att Olle
Jo, men jag håller med om att pass där man öht inte angett distans (som en del av de jag räknade upp) inte borde räknas in.
Alla tränar inte enbart distansformer, somliga av oss är blandmissbrukare 😉
Och ja: Vi kan önska, men vi kan inte kräva att Olle
Quote from Pernilla Rasmusson on 30 August 2006, 14:15Ja, Magnus, jag förstår hur du menar på filteringen. Jättebra, och det funkar ju kanon.
Men det _sammantagna_ BLIR knasigt om man tränar sånt som inte har distanser, typ aerobics och spinning osv - som Lingling påpekar.
Ja, Magnus, jag förstår hur du menar på filteringen. Jättebra, och det funkar ju kanon.
Men det _sammantagna_ BLIR knasigt om man tränar sånt som inte har distanser, typ aerobics och spinning osv - som Lingling påpekar.
Quote from Funbeat user on 30 August 2006, 15:01Tur att någon håller med mig.
Och det är ju inte så att jag eller någon sitter och kräver något, men jag trodde faktiskt att denna gruppen var till lite för att lägga förslag på hur saker kanske borde förändras för att de fungerar udda. Har sett det i an
Tur att någon håller med mig.
Och det är ju inte så att jag eller någon sitter och kräver något, men jag trodde faktiskt att denna gruppen var till lite för att lägga förslag på hur saker kanske borde förändras för att de fungerar udda. Har sett det i an
Quote from Funbeat user on 30 August 2006, 18:04Jag har koll på problemen ni nämner. Ska fixas rätt snart!
Klart ni ska komma med önskemål och idéer. Det är både bra och kul!!
Jag har koll på problemen ni nämner. Ska fixas rätt snart!
Klart ni ska komma med önskemål och idéer. Det är både bra och kul!!
Quote from Pernilla Rasmusson on 31 August 2006, 08:19Ja, Olle är grym han.! 🙂
Ja, Olle är grym han.! 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 4 September 2006, 04:18Toppen Olle!
Jag hör också till "balandmissbrukarna" som både springer går promenerar och cycklar och dessutom så står jag gärna och studsar på samma ställe i tex gympa med stång. Helt klart blir det märkligt men du kan säkert fixa det så att det blir br
Toppen Olle!
Jag hör också till "balandmissbrukarna" som både springer går promenerar och cycklar och dessutom så står jag gärna och studsar på samma ställe i tex gympa med stång. Helt klart blir det märkligt men du kan säkert fixa det så att det blir br