Quote from Guest on 11 December 2011, 20:48Det är så många i olika sammanhang, inte minst här på FB, som talar väl om Kinvara som en snabb sko för intervaller och liknande. Dessutom låter det som den är "ganska snäll" trots allt och passar för neutralt löpsteg.
Vad är skillnaden på Kinvara och Ki
Det är så många i olika sammanhang, inte minst här på FB, som talar väl om Kinvara som en snabb sko för intervaller och liknande. Dessutom låter det som den är "ganska snäll" trots allt och passar för neutralt löpsteg.
Vad är skillnaden på Kinvara och Ki
Quote from Jonny Persson on 11 December 2011, 20:58Utan att ha detaljkollat vad skillnaden är mellan mina ettor och tvåor har jag för mig att det bara är att överdelen är lite mer hållbar på tvåan. Jag kan inte påstå att jag känner någon skillnad på vilka det är jag har på fötterna när jag springer.
Utan att ha detaljkollat vad skillnaden är mellan mina ettor och tvåor har jag för mig att det bara är att överdelen är lite mer hållbar på tvåan. Jag kan inte påstå att jag känner någon skillnad på vilka det är jag har på fötterna när jag springer.
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 21:05KANON. Tack för ditt snabba svar (t+)
KANON. Tack för ditt snabba svar (t+)
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 21:31Är de bara för kortare distanser eller skulle man kunna använda dem för en halvmara?
Är de bara för kortare distanser eller skulle man kunna använda dem för en halvmara?
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 21:36Absolut OK för halvmara tycker jag. Men det är väl en vanesak, jag springer halvmaradistansen i Saucony A4.
Absolut OK för halvmara tycker jag. Men det är väl en vanesak, jag springer halvmaradistansen i Saucony A4.
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 22:10Jag har sprungit lidingöloppet, halv- och marathon i A3, föregångaren till A4. Och jag har sprungit halvmarathon och lidingöloppet i Peregrine, som såvitt jag förstår är samma sko som Kinvara med en mer mönstrad sula. Det har funkat för mig. Jag skulle ut
Jag har sprungit lidingöloppet, halv- och marathon i A3, föregångaren till A4. Och jag har sprungit halvmarathon och lidingöloppet i Peregrine, som såvitt jag förstår är samma sko som Kinvara med en mer mönstrad sula. Det har funkat för mig. Jag skulle ut
Quote from Jonny Persson on 12 December 2011, 08:00Vanesak Krister. När jag sprang min första mara hade jag varit chanslös till att klara av det med Kinvara men nu skulle det fungera utmärkt.
Vanesak Krister. När jag sprang min första mara hade jag varit chanslös till att klara av det med Kinvara men nu skulle det fungera utmärkt.
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 09:32Jag körde min första mara i somras med Kinvara, inklusive all träning inför. Blev iofs skadad (höften), men det berodde nog mer på dåliga stretchvana än på skorna. Har rehabiliterat det i efterhand och ännu kör jag med både Kinvara & Kinvara 2 på alla pas
Jag körde min första mara i somras med Kinvara, inklusive all träning inför. Blev iofs skadad (höften), men det berodde nog mer på dåliga stretchvana än på skorna. Har rehabiliterat det i efterhand och ännu kör jag med både Kinvara & Kinvara 2 på alla pas
Quote from Christer Heinbäck on 12 December 2011, 14:57Jag sprang 24-timmars, 180 km i mina Kinvara 2 för 2 veckor sen. Inga problem. Så det går att springa längre distanser i dom också. 🙂
Jag har heller inte märkt någon skillnad mellan ettan och tvåan.
Jag sprang 24-timmars, 180 km i mina Kinvara 2 för 2 veckor sen. Inga problem. Så det går att springa längre distanser i dom också. 🙂
Jag har heller inte märkt någon skillnad mellan ettan och tvåan.
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 22:06Tack för alla synpunkter.
Har beställt Kinvara och skall testa dem på semestern i jul & nyår - i Californien. Det blir gejor det 😀
Tack för alla synpunkter.
Har beställt Kinvara och skall testa dem på semestern i jul & nyår - i Californien. Det blir gejor det 😀