Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Kanske på sin plats att ha en egen grupp där man kan ha lite träningssnack så alla i gruppen kan se...

Så Tobbe, när blir vår kitehelg av? Du är väl den av oss som är mest hunsad hemifrån just nu... så du får bestämma datum. Jag är fortfarande relativt

Gött att se att vi har fått ett forum. Skall bara få in Jugge oxå.
Blir så glad att du nu blir en del av Kitegänget, dvs jag. Vi kommer garanterat att kunna fånga ett par goa kvällar eller tidiga mornar på havet.

Kite helgen är bokad till 5-7 sep.
Vet inte hur det ser ut för er, men då jag blir helt uppeldad över en helg i absolut frihet, så kan jag tänka mig att även ta ledigt på fredagen.

Om det faller i god jord skulle ett tänkt upplägg kunna se ut så här.

Trevligt!
Tack för inbjudan, 5 dagar efter att gruppen startades.

Detta är min debut i diskussionsforum, stort. Jag är såååå Mr Internet idag. www loose.

Om ni åker ner tors eller fre spelar mig ingen roll. Jag tar pappaledigt/semester på fredagen om

Det kommer att vara ditt jobb att fixa säkerhet och bodydrag med Salle. Sånt har jag lagt på hyllan och fokuserat på att kita ordentligt istället. JAg står för uppsättning av tält istället.

Om vi har tur så hinner vi testa salles utrustning någongång in

Låter som om planeringen för Kitehelgen börjar sätta sig. Skall bli grymt kul, måste nu bara lösa utrustningen. Någon som har förslag på hur man får 12 tuss att försvinna från familjens "gemensamma utgiftskontot" utan att det märks? Jag tar tacksamt emot

Paket beställt... Anländer med bussgods om ett par dagar...

Fy dolk!

Så bra!
spotify:track:70cTMpcgWMcR18t9MRJFjB

Åker en sväng med Martin hela morgondagen S-SV 8ms och sen blir det hela söndagen också SV-V 9ms. Fruan och barnen i Sthlm, otur att man inte kunde följa med.... 🙂

Trevlig helg!

Checklist;
http://www.kitenation.se/kn/index.php?option=com_content&task=view&id=33&Itemid=59

Var kitar man?
http://spotguide.kicks-ass.net/

Åhh vad jag lider. Jag vill kita mycket mer än vad jag gör. Men det kommer väl.
Tror faktiskt att jag avvaktar med mer utrustning - får helt enkelt klara mig på två kites ett tag till. Nästa år då Thea är större och Joel utflugen och har eget jobb där ha

12