Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 12:34Flög?
Flög?
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 09:39Saknar ni en kite-inspiratör?
Ruben Lenten kör så klart med samma drake som jag.... kolla videon, hans hopp(!!!) i slow-mo och musiken till?! Wow.
http://www.youtube.com/watch?v=Vfrmx5igrDk
Saknar ni en kite-inspiratör?
Ruben Lenten kör så klart med samma drake som jag.... kolla videon, hans hopp(!!!) i slow-mo och musiken till?! Wow.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 13:57Så otroligt snyggt producerad film - blir helt matt. + En sjukt duktig surfare. Jocke, du har samma kite - varför var du inne vid stranden hela tiden när vi kitade sist. Sitter det inte i kiten??
Så otroligt snyggt producerad film - blir helt matt. + En sjukt duktig surfare. Jocke, du har samma kite - varför var du inne vid stranden hela tiden när vi kitade sist. Sitter det inte i kiten??
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 08:53VAr tvungen satt se filmen igen. Sjukt snygg.
Cool klippning där de tajmat och förstärkt landningarna med musiken. Åhhh jag behöver åka till en ö nångonstans där det är fina stränder och mycket vind.
VAr tvungen satt se filmen igen. Sjukt snygg.
Cool klippning där de tajmat och förstärkt landningarna med musiken. Åhhh jag behöver åka till en ö nångonstans där det är fina stränder och mycket vind.
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 21:25Detta är så jävla klassiskt. På fredag skall jag åka på ytterligare ett bröllop som jag inte vill åka till. Dessutom är det i Sthlm, så efter en krävande vecka skall man köra bil i typ 6 timmar för att packa in sig i en lägenhet där men inte ens kommer at
Detta är så jävla klassiskt. På fredag skall jag åka på ytterligare ett bröllop som jag inte vill åka till. Dessutom är det i Sthlm, så efter en krävande vecka skall man köra bil i typ 6 timmar för att packa in sig i en lägenhet där men inte ens kommer at
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 16:04Fy för pokkers. Det är synd om dig som f-n.
Fy för pokkers. Det är synd om dig som f-n.
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 16:25Har börjat planera inför helgen. Köpte en sovsäck idag.
Säljaren på Stadium kunde erbjuda en Everst, eller rättare sagt 2 Everest för 600 kronor. Perfekt, kan ni vara lite coola och släppa en för 300 kr, jag behöver nämligen bara en. Nej. Vill du bara kö
Har börjat planera inför helgen. Köpte en sovsäck idag.
Säljaren på Stadium kunde erbjuda en Everst, eller rättare sagt 2 Everest för 600 kronor. Perfekt, kan ni vara lite coola och släppa en för 300 kr, jag behöver nämligen bara en. Nej. Vill du bara kö
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 16:52Tack för ditt upplysande inspel. Givetvis valde du en sovsäck som är på tok för varm. Typ ett påslakan skulle vara perfekt. Du kommer iaf inte dö kölddöden, men ett kraftigt och mustigt värmeslag skall nog gå att frambringa. (stör inte mig!)
JAg har ett
Tack för ditt upplysande inspel. Givetvis valde du en sovsäck som är på tok för varm. Typ ett påslakan skulle vara perfekt. Du kommer iaf inte dö kölddöden, men ett kraftigt och mustigt värmeslag skall nog gå att frambringa. (stör inte mig!)
JAg har ett