Quote from Guest on 24 May 2008, 13:42Jag tänkte försöka mig på ett triathlon i motionsklass under sommaren. Jag har inget emot att köpa prylar och så, men man vill ju inte gärna sticka ut med en 50k-hoj bredvid tanterna med korg och parasoll.
Så, hur klär man sig lämpligast för motionsklass
Jag tänkte försöka mig på ett triathlon i motionsklass under sommaren. Jag har inget emot att köpa prylar och så, men man vill ju inte gärna sticka ut med en 50k-hoj bredvid tanterna med korg och parasoll.
Så, hur klär man sig lämpligast för motionsklass
Quote from Lisa Bringhed on 24 May 2008, 13:52Jag körde mina första sprinttriathlon i tunna löpartajts. Inget större problem eftersom det bara är 2 mil cykel.
Om du ändå är sugen på tribyxor finns http://www.lewasport.se/ Hon har några par till utförsäljning fast inte så många storlekar. Det är ing
Jag körde mina första sprinttriathlon i tunna löpartajts. Inget större problem eftersom det bara är 2 mil cykel.
Om du ändå är sugen på tribyxor finns http://www.lewasport.se/ Hon har några par till utförsäljning fast inte så många storlekar. Det är ing
Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 15:10Du simmade i löpartajtsen också då eller?
Du simmade i löpartajtsen också då eller?
Quote from Lisa Bringhed on 24 May 2008, 15:40Visst, hela vägen i samma byxor.
Att byta om kan man "unna" sig om man kör Ironman-distans. Fast även då jag körde min enda långdistanstriathlon tyckte jag att jag inte hade den tiden ;-).
Visst, hela vägen i samma byxor.
Att byta om kan man "unna" sig om man kör Ironman-distans. Fast även då jag körde min enda långdistanstriathlon tyckte jag att jag inte hade den tiden ;-).
Quote from Håkan Öhling on 24 May 2008, 18:32Jag körde första året med cykelbyxor hela vägen. Naturligtvis under våtdräkten...
Jag körde första året med cykelbyxor hela vägen. Naturligtvis under våtdräkten...
Quote from Jonas Täng on 24 May 2008, 21:11Om du nödvändigtvis vill investera i något nytt så du känner dig mera med på banan så köp cirkus en meter resårband, 2½ cm brett och sy ihop till lämplig runtmagenlängd. Denna ska du fästa din nummerlapp på med säkerhetsnålar. Så slipper du pillra fast la
Om du nödvändigtvis vill investera i något nytt så du känner dig mera med på banan så köp cirkus en meter resårband, 2½ cm brett och sy ihop till lämplig runtmagenlängd. Denna ska du fästa din nummerlapp på med säkerhetsnålar. Så slipper du pillra fast la
Quote from Håkan Öhling on 24 May 2008, 23:04strumpor kan man spara in på ocskå 🙂 har man alls inte tid med...
strumpor kan man spara in på ocskå 🙂 har man alls inte tid med...
Quote from Camilla Höög on 24 May 2008, 23:47Perfektas nummerlappshållare kostar 60 kr.
Jag har svårt för det där med att cykla och springa utan strumpor, men det är så man gör allstå...
Perfektas nummerlappshållare kostar 60 kr.
Jag har svårt för det där med att cykla och springa utan strumpor, men det är så man gör allstå...
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 12:48Sandra: Så det är alltså onödigt att jag tar med mig duschcreme till badet och bodylotion att smörja in mig med innan cyklingen då? 😀
Sandra: Så det är alltså onödigt att jag tar med mig duschcreme till badet och bodylotion att smörja in mig med innan cyklingen då? 😀
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 14:52Kör ni snabbsnörning på skorna, alltså sån där gummibandsfräs?
Kör ni snabbsnörning på skorna, alltså sån där gummibandsfräs?