Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 09:13Lätt att ta av och anpassa under färd. Tar mindre plats.
Lätt att ta av och anpassa under färd. Tar mindre plats.
Quote from Rasmus Olsson on 4 November 2010, 09:13Marcus, fördelen är att om det blir varmt, kan du lätt ta av dig de lösa ärmarna eller benen, men fortfarande ha kvar en kortärmad tröja eller byxor.
har du en långärmad tröja och vill lätta på klädseln, måste du ta av dig hela tröjan och pula ned den i
Marcus, fördelen är att om det blir varmt, kan du lätt ta av dig de lösa ärmarna eller benen, men fortfarande ha kvar en kortärmad tröja eller byxor.
har du en långärmad tröja och vill lätta på klädseln, måste du ta av dig hela tröjan och pula ned den i
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 09:29Aha,
Trodde det var tvärtom. Är inte ärmarna/ benen ofta av något sådant där tight våtdräktsliknande material vilket gör att de är lite bökiga både att ta på och av? Eller hur sitter de annars fast?
Mvh Marcus
Aha,
Trodde det var tvärtom. Är inte ärmarna/ benen ofta av något sådant där tight våtdräktsliknande material vilket gör att de är lite bökiga både att ta på och av? Eller hur sitter de annars fast?
Mvh Marcus
Quote from Lena O on 4 November 2010, 09:45Om du har en långarmad tröja eller en kortarmad med lösa armar gör det ingen skillnad för kroppen, armarna tåla att vara lite varmare.
Jag kör en nike pro tight, en kortarmad troja och en vindjacka.
Jag har använt lösa ben och har aldrig brytt mig att ta
Om du har en långarmad tröja eller en kortarmad med lösa armar gör det ingen skillnad för kroppen, armarna tåla att vara lite varmare.
Jag kör en nike pro tight, en kortarmad troja och en vindjacka.
Jag har använt lösa ben och har aldrig brytt mig att ta
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 10:01Eftersom att du startar runt 06 så kan man säga att man skall tycka att det är lite kallt på startlinjen för det värmer ju förhoppningsvis lite när du kommer igång och cyklar..
Jag hoppas på fint väder för en gång skull och 17-18 grader 🙂 och medvind h
Eftersom att du startar runt 06 så kan man säga att man skall tycka att det är lite kallt på startlinjen för det värmer ju förhoppningsvis lite när du kommer igång och cyklar..
Jag hoppas på fint väder för en gång skull och 17-18 grader 🙂 och medvind h
Quote from Rasmus Olsson on 4 November 2010, 10:39Marcus, oftast är de gjorda i robuiax. Gå in i en cykelaffär å kläm.
Marcus, oftast är de gjorda i robuiax. Gå in i en cykelaffär å kläm.
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 12:46Ibland är de gjorda i Rumänien.
Ibland är de gjorda i Rumänien.
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 12:56OK, tack för svaren!
Får lägga in det på inköpslistan till i vår.
Mvh Marcus
OK, tack för svaren!
Får lägga in det på inköpslistan till i vår.
Mvh Marcus
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 15:39"tight våtdräktsliknande material", det gäller ju alla mina cykelkläder...
Mental note to myself, start dieting!!!
"tight våtdräktsliknande material", det gäller ju alla mina cykelkläder...
Mental note to myself, start dieting!!!
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 14:45Tack alla!
Nu känns det som man har lite bättre koll på läget.
Skiter i regnkläderna, förutom skoskydden. Skiter i jacka och kompleterar istället med lösa armar.Tror den tunna löparjackan få åka med oxå ist för väst ut i fall att...
Tack alla!
Nu känns det som man har lite bättre koll på läget.
Skiter i regnkläderna, förutom skoskydden. Skiter i jacka och kompleterar istället med lösa armar.
Tror den tunna löparjackan få åka med oxå ist för väst ut i fall att...