Quote from Guest on 10 August 2009, 10:00Lite sent påkommet... nu är det bara en månad kvar! Jag har sprungit tre gånger tidigare på ganska precis 2 timmar.
Nu: långt träningsuppehåll men har sedan mitten juni sprungit drygt 4km varannan dag så nu är pulsen återställd.
Frågan är: hinner jag få
Lite sent påkommet... nu är det bara en månad kvar! Jag har sprungit tre gånger tidigare på ganska precis 2 timmar.
Nu: långt träningsuppehåll men har sedan mitten juni sprungit drygt 4km varannan dag så nu är pulsen återställd.
Frågan är: hinner jag få
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 10:10Det har väl sagts tidigare om liknande inlägg, vad är att klara halvmarathon? Att komma runt eller att göra en tid nära ens förmåga?
Det har väl sagts tidigare om liknande inlägg, vad är att klara halvmarathon? Att komma runt eller att göra en tid nära ens förmåga?
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 14:31Ok. Dum fråga får dumt svar. Jag är ny här. Ska kanske uttrycka mig bättre nästa gång.
Ok. Dum fråga får dumt svar. Jag är ny här. Ska kanske uttrycka mig bättre nästa gång.
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 14:37Du har ju 1 månad kvar och då hinner du ju med 2-3 st längre pass. Ingen anledning att kasta in handduken redan nu.
Du har ju 1 månad kvar och då hinner du ju med 2-3 st längre pass. Ingen anledning att kasta in handduken redan nu.
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 15:24Spring Aussie P, spring
Spring Aussie P, spring