Quote from Guest on 19 November 2012, 15:51Hej. Jag försöker samla de absoluta bästa löprundor i hela Stockholms området. Vilka löprundor skulle du rekommendera till någon som har precis kommit till stan och vill springa? Motivera gärna varför.
All hjälp med det här är mycket uppskattad.
Chee
Hej. Jag försöker samla de absoluta bästa löprundor i hela Stockholms området. Vilka löprundor skulle du rekommendera till någon som har precis kommit till stan och vill springa? Motivera gärna varför.
All hjälp med det här är mycket uppskattad.
Chee
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 16:01Brunnsviken Runt! Eller om 12 km känns långt, Hagaparken runt
Årstaviken runt. Tätt med barnvagnar och flanörer på norra stranden, backigt och lummigt svalt på södra stranden. Fenomenal utsikt över Årstabron
Brunnsviken Runt! Eller om 12 km känns långt, Hagaparken runt
Årstaviken runt. Tätt med barnvagnar och flanörer på norra stranden, backigt och lummigt svalt på södra stranden. Fenomenal utsikt över Årstabron
Quote from Elias Engqvist on 19 November 2012, 16:29Ursvik 15 eller 10 - för att terränglöpning är det bästa sättet att träna!
Ursvik 15 eller 10 - för att terränglöpning är det bästa sättet att träna!
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 16:57Häpp...välkommen. Det finns många fina rundor.
Terrängmässigt finns Ursvik i Sundbyberg, R,udan i Haninge, Samt ett antal till.
Jag gillar Sörmlandslefen. Start i Björkhagen. Slut 100 mil senare om du vill.Återkom om du vill ha fler tips.
Runt Djurgår
Häpp...välkommen. Det finns många fina rundor.
Terrängmässigt finns Ursvik i Sundbyberg, R,udan i Haninge, Samt ett antal till.
Jag gillar Sörmlandslefen. Start i Björkhagen. Slut 100 mil senare om du vill.
Återkom om du vill ha fler tips.
Runt Djurgår
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 17:19Kungsholmen runt om man inte vill ha för mycket backar. Mysig tur längs vattnet! Vill man ha lite kuperat kan man springa från Skanstull via Årstaviken (på Årstasidan) och sedan upp på bron över till Tanto igen. Nerjogg på andra sidan på väg tillbaka till
Kungsholmen runt om man inte vill ha för mycket backar. Mysig tur längs vattnet! Vill man ha lite kuperat kan man springa från Skanstull via Årstaviken (på Årstasidan) och sedan upp på bron över till Tanto igen. Nerjogg på andra sidan på väg tillbaka till
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 18:29Nu vet jag inte hur klassisk den är men jag var funktionär förra året och det var en speciell upplevelse som jag inte kommer att glömma. Står på toppen i år med med vindtät jacka och vinterbyxor på. Välkommen till Hammarbybacken 13/12!
http://www.funbeat
Nu vet jag inte hur klassisk den är men jag var funktionär förra året och det var en speciell upplevelse som jag inte kommer att glömma. Står på toppen i år med med vindtät jacka och vinterbyxor på. Välkommen till Hammarbybacken 13/12!
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 19:08Camilla, klart den är det mest klassiska rundan i hela Stockholm 🙂
Camilla, klart den är det mest klassiska rundan i hela Stockholm 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 19:15(t+)
Om inte annat så är det häftigt att vara så nära stan men ändå inte 🙂
(t+)
Om inte annat så är det häftigt att vara så nära stan men ändå inte 🙂
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 12:00Djurgården ut Blockhusudden och lägg till Skeppsholmen och Kastellholmen - världsklass!!
Djurgården ut Blockhusudden och lägg till Skeppsholmen och Kastellholmen - världsklass!!
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 13:55Stockholm kallas ju för Nordens Venedig och unikt nog så kan man faktiskt springa utmed vattnet på så gott som alla öar i innerstaden.
Under ett ultra-event 2011 sprang vi runt 14 öar i ett svep, ca 56 km: http://www.funbeat.se/tracks/shownonav.aspx?Rou
Stockholm kallas ju för Nordens Venedig och unikt nog så kan man faktiskt springa utmed vattnet på så gott som alla öar i innerstaden.
Under ett ultra-event 2011 sprang vi runt 14 öar i ett svep, ca 56 km: http://www.funbeat.se/tracks/shownonav.aspx?Rou