Quote from Guest on 15 July 2012, 21:30Efter Jubileumsmarathon och den vanliga maran (dock inte i år) så undrar jag vilka marathonlopp som man bör springa i Sverige...nästa år.
Jag vill ha en motivering på varför den är klassisk och värd att springa.
Efter Jubileumsmarathon och den vanliga maran (dock inte i år) så undrar jag vilka marathonlopp som man bör springa i Sverige...nästa år.
Jag vill ha en motivering på varför den är klassisk och värd att springa.
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 21:40Jag vill gärna promota Vintermaran, som inte bara är klassisk utan också är väldigt trevlig. Citerat från webbplatsen:
"Vintermaraton till Jan Linds minne arrangeras årligen på uppdrag av Svenska Marathonsällskapet av en av Sällskapet utsedd förening, fö
Jag vill gärna promota Vintermaran, som inte bara är klassisk utan också är väldigt trevlig. Citerat från webbplatsen:
"Vintermaraton till Jan Linds minne arrangeras årligen på uppdrag av Svenska Marathonsällskapet av en av Sällskapet utsedd förening, fö
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 22:18Ok, antar att det är 3 november i år. Såg att den är inlagd i Lopp.
Why not?
Ok, antar att det är 3 november i år. Såg att den är inlagd i Lopp.
Why not?
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 23:10Vällingby, Sveriges äldsta mara. Ocharmig bana men en klassiker.
Vällingby, Sveriges äldsta mara. Ocharmig bana men en klassiker.
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 23:4814 april 2013, Vällingby...
14 april 2013, Vällingby...
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 19:15Växjö Marathon om man vill springa ett snabbt lopp.
http://www.vaxjomarathon.se/inbj_2012.asp
Växjö Marathon om man vill springa ett snabbt lopp.
http://www.vaxjomarathon.se/inbj_2012.asp
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 10:22www.goteborgmarathon.se
Göteborg Marathon har start och mål på Slottsskogsvallen. Slottsskogsvallen kan man kanske kalla klassisk, den fyller 90 år 2013. Själva bansträckningen, som är en vändpunktsbana som löps två gånger, har en hel del småtråkiga strä
http://www.goteborgmarathon.se
Göteborg Marathon har start och mål på Slottsskogsvallen. Slottsskogsvallen kan man kanske kalla klassisk, den fyller 90 år 2013. Själva bansträckningen, som är en vändpunktsbana som löps två gånger, har en hel del småtråkiga strä
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 19:02Aj då....jag tyckte först att det stod KLASSIGT....å då tänkte jag dra en värja för klassiga Månkarbo Marathon den 25:e augusti i år som verkligen är ett supersnabbt marathon. Men klassiskt är det ju inte med bara sina fyra tidigare år så därför så får ja
Aj då....jag tyckte först att det stod KLASSIGT....å då tänkte jag dra en värja för klassiga Månkarbo Marathon den 25:e augusti i år som verkligen är ett supersnabbt marathon. Men klassiskt är det ju inte med bara sina fyra tidigare år så därför så får ja
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 23:32Men kan det inte vara coolt att vara med i ett lopp redan innan det är klassiskt, då är ju det ju avklarat liksom 🙂
Men kan det inte vara coolt att vara med i ett lopp redan innan det är klassiskt, då är ju det ju avklarat liksom 🙂