Quote from Guest on 25 April 2008, 12:49Av någon konstig anledning var det först i veckan jag såg länken "Klicka här för att hoppa till första olästa inlägget" som finns överst i varje tråd. Den är ju asgrym! Den tillsammans med "Hoppa vidare till nästa olästa inlägg!"-länken och "Markera som o
Av någon konstig anledning var det först i veckan jag såg länken "Klicka här för att hoppa till första olästa inlägget" som finns överst i varje tråd. Den är ju asgrym! Den tillsammans med "Hoppa vidare till nästa olästa inlägg!"-länken och "Markera som o
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 12:59härligt linus 😀
tror "hoppa till första olästa inlägget" har funnits så länge jag har varit på funbeat. 😉
härligt linus 😀
tror "hoppa till första olästa inlägget" har funnits så länge jag har varit på funbeat. 😉
Quote from Elias Engqvist on 25 April 2008, 13:13Mycket observant Linus!
Mycket observant Linus!
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 13:15Jag har svårt att fatta med mina små händer, men detta tar priset!
Jag har svårt att fatta med mina små händer, men detta tar priset!
Quote from Camilla Höög on 25 April 2008, 13:16Den har funnits här så länge jag kan minnas.
Den har funnits här så länge jag kan minnas.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 13:31Olle skapade den efter att vi framfört att det vore bra, och det är det ju! Hurra!
Olle skapade den efter att vi framfört att det vore bra, och det är det ju! Hurra!
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 13:59Den länken fanns innan Hattar och Mössor satt i riksdagen.
Den länken fanns innan Hattar och Mössor satt i riksdagen.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 14:46Heheh, ja man lär sig så länger man lever.. 🙂
Heheh, ja man lär sig så länger man lever.. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 14:47Så länge man lär vet man att man lever :D.
Så länge man lär vet man att man lever :D.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 15:18Det var långt innan hattar och mössor.
Har för mig att det var samtidigt som kvarkar började klumpa ihop sig till protoner och neutroner.
Tack för dagens skratt Linus.
Det var långt innan hattar och mössor.
Har för mig att det var samtidigt som kvarkar började klumpa ihop sig till protoner och neutroner.
Tack för dagens skratt Linus.